Skocz do zawartości

GSX-R K8 (2008) 750 - Odcięcie zapłonu przy 200km/h


R6surfer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, zwracam się z prośbą o poradę.

Jestem właścicielem wymienionego w tytule motocykla. Motocykl jest w wersji USA. W połowie roku zamontowałem do niego immobiliser polskiej produkcji model "Superimmobilizer SIM 10"

 

A teraz problem - gdy osiągam na motocyklu 200 km/h następuje odcięcie zapłonu (występuje to na 5 i 6 biegu, niższych nie sprawdzałem). Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Nie zwróciłem uwagi (nie było okazji) czy problem występował przed założeniem immobilisera. Oczywiście mogę to sprawdzić odłączając zabezpieczenie, ale dopiero na wiosnę :) A problem mnie trapi obecnie.

Dodatkowo, co widziałem ale nie przywiązywałem do tego uwagi, w dowodzie rejestracyjnym mam moc 100kW (czyli jakby mniej od deklarowanych 128kW) - czy to może wskazywać na jakieś ingerencje ograniczające moc?

 

Mam również kłopot z wyłącznikiem w podnóżku, gdy trochę opadnie powoduje wyłączenie motocykla, ale to nie to ponieważ w przypadku głównego problemu nie następuje wyłączenie zapłonu a jego odcięcie.

 

początek VIN to JS1GR7LA28.......

 

pozdrawiam

Edytowane przez R6surfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używasz wymiennie pojec ktore maja zupelnie odmienne znaczenie. w kazdym razie jezeli zalącza ci sie limiter ktory objawia sie tyrkotaniem to masz przestawiony komp. jezeli zas nie zalacza ci sie limiter ale moto nie idzie wiecej jak 200 to masz blokade...

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używasz wymiennie pojec ktore maja zupelnie odmienne znaczenie. w kazdym razie jezeli zalącza ci sie limiter ktory objawia sie tyrkotaniem to masz przestawiony komp. jezeli zas nie zalacza ci sie limiter ale moto nie idzie wiecej jak 200 to masz blokade...

 

Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli o dwóch różnych pojęciach. Napiszę więc inaczej - przy 200km/h silnik zaczyna przerywać (nie następuje jego wyłączenie, ale już nie ciągnie - może to masz na myśli pisząc o terkotaniu). Poniżej tej prędkości silnik wkręca się na obroty bez problemu (nie zaobserwowałem by coś się działo z obrotami (tzn by dochodziły tylko do określonej wartości i stop). Może więc faktycznie chodzi o określony przez Ciebie limiter, choć przyznam, że pierwszy raz o czymś takim słyszę.

W każdym razie czy znasz sposoby usunięcia problemy w każdym z ww przypadków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 600 moge zrobic wszystko bo instalacje znam na pamiec, w 750 trzeba sprawdzic kable...

zawsze wole sam zobaczyc objawy niz w internecie pisac co moze byc. kadzy przypadek jest inny, jednak oceniajac wypowiedz i fakt ze moto jest z importu oceniam ze jest zblokowany. tego typu blokade zdejmuje sie w 10 minut przestawiajac lub odcinajac konkretne kable (w kazdym modelu inaczej)...

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...