Michaelos Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam Po obliczeniu kosztów jakie musiałbym wydać na części do KLR 600 z 84r. myśle o darowaniu sobie tego remontu i zakupieniu kompletnego silnika ( rzecz jasna nie ma nic pewnego ze nastepny bedzie akurat w eleganckim stanie jednak chyba zaryzykuje) jestem ciekawy czy jest mozliwosc zamontowania silnika z KLR 600 94r do ramy z mojego KlR 84.r?? Dodam ze w silniku z 94r jest juz rozrusznik a w 84r tylko kickstarter a wiec to mnie najbardziej martwi czy zmiesci sie w starej ramie i czy reszta mocowań jest w tych samych miejscach ustawiona. Przygladałem sie zdjeciom i oba silniki jak i mocowania wygladaja podobnie, kupując silnik nie chce sie zdziwić ze jednak zonk i całkowicie nie pasuje nawet po delikatnych przeróbkach. Nie znalazłem konkretnych wiadomości na ten temat dlatego pytam was o zdanie, może ktos z was robił coś takiego lub miał obydwa roczniki i wie coś na ten temat? Dodam że moto chce zrobić dla siebie na niedzielne pyrkanie nie zalezy mi na jakis exc,wr,czy crf. wiec sprzedaż i zakup kolejnego w podobnej cenie nie za bardzo mnie interesuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Zapytaj forumowicza o nicku Shinigami Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Set3 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 KLR są mało wytrzymałe, pomyśl od DR jeżeli chcesz polatać. Miałem KLR 600 na kopke. Różnica do tej z silnikiem z rozrusznikiem nie była znaczna. Jest inne magneto oraz wyższa obudowa. Rozmawiałem z kolegą który przerabiał z kopki na rozrusznik ale dał sobie spokój bo koszty go przerosły. Zastanów się nad kosztami i może lepiej pozbyć się KLR z uszkodzonym silnikiem dołożyć to co chcesz wsadzić w silnik i zobacz czy coś sobie nie kupisz. Ja bym Ci proponował Suzuki DR 650. Poszukaj takiej w swojej okolicy i się przejedź. Mi bardziej leży np. DR. KLR też latałem. Może nie latałem przy mojej wadze 100kg :) Cytuj Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.Zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Albo ktm lc4 ;) A co do "wytrzymałości" klr to trzeba trafić dobrą sztukę i tyle. Czego się spodziewać od motocykla który ma 25 lat ;) wszystko zależy od tego jak był użytkowany... Ja z mojego jestem mega zadowolony, mało tego koledze się tak spodobało że szukał 2 miesiące ale wreszcie dorwał identycznego jak mój tylko że czerwony ;P Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Hmm chyba każdy motor jak trafisz na roztłuczony to długo nie po śmiga, Kawasaki maja według mnie wadliwe głowice(mam na myśli model klr bo nie wiem jak z reszta) drugie KLR przerabiam i mam ten sam problem co w poprzednim. Set3 jak myślę wyższa obudowa magneta?? ale chciał z silnika na kopkę przerobić na rozrusznik??Jeśli tak to według mnie na pewno koszty były wysokie mi chodzi o cały silnik, bo 2 tyś nie chce wydać za parę części stad myśl o całym silniku Hmm no DR na pewno są dobre ale wiem doskonale ze za 3 tyś raczej nie kupie nic konkretnego bo już parę oglądałem i widziałem co ludzie odstawiali żeby się tego pozbyć( podkręcali wyższe obroty tłumacząc ze linka od ssania jest do wymiany a faktycznie coś zajebiście w nich tłukło na niskich obrotach albo łańcuszek albo zawory, nie wspomnę jak chcieli sprzedawać moto bez oleju w silniku;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Hmm chyba każdy motor jak trafisz na roztłuczony to długo nie po śmiga, Kawasaki maja według mnie wadliwe głowice(mam na myśli model klr bo nie wiem jak z reszta) drugie KLR przerabiam i mam ten sam problem co w poprzednim. Ekspertem nie jestem ale raczej nie o to chodzi że są wadliwe tylko po prostu są aluminiowe? :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Być może. Po prostu mi trafił się kolejny olejak:)na 6l paliwa 1,5l oleju w 250 tak samo było po zrobieniu remontu czyli całego top end pół roku i to samo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.