marcinktm Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 siemka mam w planach kopic crossa rm 250 1995 .Mam 15 lat trochę rm za mocna ale czy poradzę sobie co o tym mysllsice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie poradzisz :banghead: Poważnie mówię, ja tam gówno jeździłem na motocyklach, ale jak siadłem na takową RM byłem w szoku . Toć ona sama podnosi koło na jedynce... nie polecam . Wybrałbym jakieś 125 w dwusuwie albo 250 w 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie poradzisz :banghead: Poważnie mówię, ja tam gówno jeździłem na motocyklach, ale jak siadłem na takową RM byłem w szoku . Toć ona sama podnosi koło na jedynce... nie polecam . Wybrałbym jakieś 125 w dwusuwie albo 250 w 4T. Na jedynce ... haha ona na ostatnim biegu będzie łapała piony jak głupia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 wiem ale ja mam tylko 3200 a on akurat nie ma w woj podlaskim mazowieckim ale poczekam a nie da się tam gdzieś podkręcić zęby ona miała słabszą moc trochę przy zapłonie chyba coś takiego jest czy się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 nie da sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plenerowy Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 siemka mam w planach kopic crossa rm 250 1995 .Mam 15 lat trochę rm za mocna ale czy poradzę sobie co o tym mysllsicechłopaku chcesz się połamać? nie masz doświadczenia to nie bierz się za takie mocne maszyny... Powiedz jaki jest cel zakupu tego motocykla: szpan czy okazja? ja jeździłem motorkami klasy 50,60-tuning xD, 80,125, 175, 250 i 400( turystyki, zwykłe stare klasyki) a jak przyszedł czas to przesiadłem się na crossówki. Jak wsiadłem na huśkę wr 125 w dwusuwie to nie mogłem się nadziwić jak to się odpycha:) PS. wyczynówa 125 w dwusuwie na szosie by Cię nie tylko na 1 biegu na plecy wypieprz....nie wspomnę już o 250. Wjedziesz na tor 125 i gwarantuje, że będziesz pyrkał bez większego zrywu na zakrętach, jest w tym jakiś sens kupić 250? bo ja nie widzę sensu. Może sprawa utrzymania i wiru w baku Cię szybko zniechęci do 250;p pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 a do ilu tak 125 można kupic okazyjnie w 4000 tys się zmniejszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.