Skocz do zawartości

Zmiana RegulatorA napiecia!!!


Budzik-WGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No Własnie Tak Jak w temacIE!!

Slyszalem i wiem ze Tam jest Inaczej z Kablami......

 

Jak To zmienic Samemu!!???

 

Z Góry dzieki za konkretne odpowiedzi! :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj SKubi......

Odkąd jestes K*rwa na tym forum zwracasz Tylko same uwagi na temat Ortografi :D a to jest forum motocyklistów a nie POLONISTów!!!

A Admin juz sie O Tym Wypowiadal!!!

 

Ps. Nie kazdy jest taki poprawny jak Ty :x

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Jesli zmieniasz mechaniczny na elektroniczny, to ja to robilem tydzien temu wdlug wskazowek od Zbyhoo.

Wszystko dziala fantastycznie wiec...

A regler kupilem ten polski, czarny z trzema koncowkami.

To mialem od Zbyhoo:

 

Wymiana regulatora mechanicznego na elektroniczny 3-stykowy - zdjąć przewód z akumulatora (ja wyjalem wszystkie bezpieczniki) - przed zdemontowaniem starego regulatora zdjąć końcówkę przewodu czerwono-żółtego z zacisku "D+". Z zacisku 51 zdjąć przewód czerwony i znaleźć miejsce, do którego podłączony jest drugi jego koniec, zdjąć go także, a na jego miejsce nasunąć przewód czerwono-żółty, zdjęty z "D+". Odcinek czerwonego przewodu jest przy tym regulatorze niepotrzebny.

Kolejne przewody zdejmować z zacisków starego regulatora i nasuwać na zaciski nowego: brązowy "D-" (masa), zielono-niebieski "DF" (wzbudzenia) oraz podwójny zielono-czerwony "61".

Teraz mozesz zdemontować stary regulator i na jego miejsce założyć nowy z podłączonymi przewodami.

No i zostaje uruchomić silnik. Po dodaniu gazu kontrolka ładowania powinna zgasnąć...

 

U mnie wszystko zrobilem wg. opisu i po odpaleniu kontrolka zgasla. Nie zauwazylem zadnej negatywnej roznicy w jego pracy, a wydaje mi sie, ze swiatlo swieci mocniej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZieki Zbyhu,,,,,,,

 

Tylko napusz mi jeszcze Co To Sa za oznaczenia i jesli sa gdzies napisane to GdziE??

 

Z Góry dzieki :idea:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te oznaczenia sa napisane na regulatorze zarówno na tym starym mechanicznym jak i na elektronicznym. Ja tez kupiłem ten polski a koles w sklepie spytał sie mnie czy wiem jak podłaczyc a ja niebardzo wiec dał mi instrukcje podłaczenia, dzieki niej nie miałem zadnego problemu.

 

skubi bys cos napisał dotyczacego tematu a nie pierdolił o błedach

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Tak jak pisze M@lpa - oznaczenia sa na obu regulatorach. Na elektroniku na obudowie, zas na mechanicznym na blaszkach, do ktorych podlaczasz konektorki. Moga byc niewidoczne (jak u mnie), bo blaszki byly cale zasyfione. Ale po oskrobaniu syfu srubokretem juz wszystko bylo jasne :).

A poza tym zawsze masz tez opisane kolory kabli, co tez jest jakas wskazowka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...