Ksylo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 JareG ty poprostu za wolno jezdzisz i za często się zatrzymujesz oglądać widoczki, tak nie mozna, dorośnij :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Nie mozna wiecznie tańczyć z dziewczętami :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Situ Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Jeżdze GSem 1150 na podwyzszonym zawieszeniu Ohlinsa i wcale nie uważam że motocykl jest nieporęczny. Smigam po mieście i cisne sie w korkach równo ze skuterami. Odnosnie starych skrzyń BMW podobno lubiły się wodziki sypać, sprzęgiełka kłowe i czasem łożyska. Gdzieś widziałem takie przypadki na zachodnich forach. Ale bardziej tyczyło sie to skrzyń w r110GS (w betoniarce K jest chyba ta sama skrzynia). Jeśli było pilnowany olej i moto nie chodzi w terenie, bez akcji wbijania biegów bez sprzęgła to skrzynia pochodzi. Przekładni głównej też nie ma sie co bać. Częściej padają w nowych BMW a te stare śmigają, tylko wymienić cieknący simmering i hopsasa. Trzeba mieć inne podejscie niż w japonczykach. Te motocykle to konstrukcje podobne do Zetora, toporne i ciężkie do zarżnięcia. W koncu wjechałem w podłą droge i zaczeło strasznie tłuc w tym wahaczu, tak pomiedzy stopami jak sie siedzi na moto. Wytłuczone łożyska w zawieszeniu. Tylko ciekawe czy te w wahaczu czy dalej w przekładni głównej - bo tłucze po nogach podobnie. Stawiam na igiełkowe w przekładni - robota na ciut ponad godzinę czasu dla wprawionego. Można robic samemu, prosta sprawa. 200zł za łożyska i koleje 50 000km na szosie z głowy. Z czasem pojawia sie lekki luz ale to trzeba sprawdzic czy nie ma dołków wybitych w bieżniach i zakontrować od nowa by sie luzu pozbyć. Normalna przypadłość w Paralever. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 JareG ty poprostu za wolno jezdzisz i za często się zatrzymujesz oglądać widoczki, tak nie mozna, dorośnij :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:Na cegle nie da sie (za) wolno.. tzn. jakbym nie jechal* to na ogol ok. 130-140 pokazuje :icon_mrgreen: Nie mozna wiecznie tańczyć z dziewczętami :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:Jak to nie mozna.. mozna, mozna - a nawet trzeba :) Spytaj sie swojej lepszej polowy :icon_mrgreen: * zawsze jak zaczynam jechac to sobie powtarzam zeby bylo wolno, spokojnie, dostojnie.. i tak jest, dopoki nie wyjade z lasu :) A w lesie tez lepiej sie jedzie jak sie jedzie szybko (60-80) :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 nooo pamietam, w Kletnie jak stał w knajpie też cały czas pokazywał 130-140 ale ty sie tym aż tak nie sugeruj :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Jeżdze GSem 1150 na podwyzszonym zawieszeniu Ohlinsa i wcale nie uważam że motocykl jest nieporęczny. Smigam po mieście i cisne sie w korkach równo ze skuterami.GS to nieco inna bajka. Cegla wymusza bardziej pochylona pozycje, a ta nie jest przeznaczona do 'manewrowania' tylko do dosc szybkiej jazdy :) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.