Skocz do zawartości

BMW R1200RS


Rekomendowane odpowiedzi

JareG ty poprostu za wolno jezdzisz i za często się zatrzymujesz oglądać widoczki, tak nie mozna, dorośnij :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Nie mozna wiecznie tańczyć z dziewczętami :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdze GSem 1150 na podwyzszonym zawieszeniu Ohlinsa i wcale nie uważam że motocykl jest nieporęczny. Smigam po mieście i cisne sie w korkach równo ze skuterami.

 

Odnosnie starych skrzyń BMW podobno lubiły się wodziki sypać, sprzęgiełka kłowe i czasem łożyska. Gdzieś widziałem takie przypadki na zachodnich forach. Ale bardziej tyczyło sie to skrzyń w r110GS (w betoniarce K jest chyba ta sama skrzynia).

 

Jeśli było pilnowany olej i moto nie chodzi w terenie, bez akcji wbijania biegów bez sprzęgła to skrzynia pochodzi.

 

Przekładni głównej też nie ma sie co bać. Częściej padają w nowych BMW a te stare śmigają, tylko wymienić cieknący simmering i hopsasa.

 

Trzeba mieć inne podejscie niż w japonczykach. Te motocykle to konstrukcje podobne do Zetora, toporne i ciężkie do zarżnięcia.

 

W koncu wjechałem w podłą droge i zaczeło strasznie tłuc w tym wahaczu, tak pomiedzy stopami jak sie siedzi na moto.

 

Wytłuczone łożyska w zawieszeniu. Tylko ciekawe czy te w wahaczu czy dalej w przekładni głównej - bo tłucze po nogach podobnie.

 

Stawiam na igiełkowe w przekładni - robota na ciut ponad godzinę czasu dla wprawionego. Można robic samemu, prosta sprawa. 200zł za łożyska i koleje 50 000km na szosie z głowy.

 

Z czasem pojawia sie lekki luz ale to trzeba sprawdzic czy nie ma dołków wybitych w bieżniach i zakontrować od nowa by sie luzu pozbyć.

 

Normalna przypadłość w Paralever.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JareG ty poprostu za wolno jezdzisz i za często się zatrzymujesz oglądać widoczki, tak nie mozna, dorośnij :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Na cegle nie da sie (za) wolno.. tzn. jakbym nie jechal* to na ogol ok. 130-140 pokazuje :icon_mrgreen:

 

Nie mozna wiecznie tańczyć z dziewczętami :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Jak to nie mozna.. mozna, mozna - a nawet trzeba :) Spytaj sie swojej lepszej polowy :icon_mrgreen:

 

* zawsze jak zaczynam jechac to sobie powtarzam zeby bylo wolno, spokojnie, dostojnie.. i tak jest, dopoki nie wyjade z lasu :) A w lesie tez lepiej sie jedzie jak sie jedzie szybko (60-80) :icon_mrgreen:

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdze GSem 1150 na podwyzszonym zawieszeniu Ohlinsa i wcale nie uważam że motocykl jest nieporęczny. Smigam po mieście i cisne sie w korkach równo ze skuterami.

GS to nieco inna bajka. Cegla wymusza bardziej pochylona pozycje, a ta nie jest przeznaczona do 'manewrowania' tylko do dosc szybkiej jazdy :)

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...