Skocz do zawartości

Nagły brak iskty w Etce??


slawekmistrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jade sobie od kumpla z siłki, 1 opór, 2 opór, 3 opór, 4 i zgasła, pierw pomyślałem paliwo ale nie bo tankowałem, więc dopchałem do domu jakieś 80m i odkręcam świece patrze czy jest iskra a tu ni ma :) , zdaje mi się że poszła cewka zapłonowa albo kondensator, ale jak można to sprawdzić, bo Etke mam dopiero jakieś 2 tyg. Pomóżcie bo nie mam czym jeżdzić i jak widze jak ktoś śmiga a ja rowerem to mi sie przykro robi.Nara z góry dzięki. :D A mam ETz 251 i zapłon mechaniczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przerywacz bo moze niebyc wogule przerwy kondensator jak by nawet padł to czasami iskra by była jezeli nie mam wogule to nie jest on. Sprawdz jeszcze wszystkie połaczenia.

 

aha mam pytanie czy stacyjka reaguje prawidłowo (wszystko jest w dobrym połazeniu tz właczenie zapłonu swiateł i tak dalej wszystko jest ok) ?

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest zabardzo przestawiony to nie bedzie, przynajmiej miałem tak w motorynie na mz smigam niecały rok wiec sie wciaz ucze no ale jak na razie nie mam do tego warunków bo jeszcze nigdy jej nie pchałem no chyba ze brakło mi paliwa.

 

Co do twojego problemu to wez utnij kabel wysokiego napiecia z dwuch stron o 2 cm i odnowa go załuz tylko dobrze go docisnij do cewki.

Jak to nie pomoze to bedziemy myslec dalej.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel mi właśnie powiedział że krzywka jest nie od tego modelu i zapłon jest cały czas opóżniony bo nieda się przyspieszyć ale wcześniej palił i jeżdził na opóżnionym, a przerwe na platynkach mam gdzieś 2,5-3mm i chodził a teraz nic :) , kabel i fajke mam raczej dobrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

jesli przerywacz (platynki) zwieraja sie nie wazne kiedy to iskra bedzie nie waze czy wczesniej niz GMP czy pozniej niz GMP ale BEDZIE jesli nie ma to pada cewka lub kabel do swiecy albo cos sie w kablach rozlaczylo musisz sprawdzic czy napiece dochodzi do cewki te 2 czerwone pod 15 to jest + wez zaroweczke i podlacz ja pod ten + i zetknij z rama tak aby byl - (gdzies gdzie nie ma farby oczywiscie) nastepnie kopnij etke pozadnie jesli zaroweczka sie zaswieci znaczy sie ze napiecie dochodzi do cewki i wina lezy dalej czyli padla cewka lub kabel (mi kiedys padl kabel iskra byla bardzo slabiutka)

chociaz nie gwarantuje ci ze to zadzial bo ja ma elektroniczny ktory obecnie czeka na wymiane modulu bo zdajie sie ze pad (wiec nie jestes sam) :) :) wiec nie widzialem polaczen z mechanicznym regulatorem ale pokombinuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA MIalem To SAmo OstatniO!!!

 

Ja Byam radzil:

-Sprawdz swiece

-Utnij kuncówki kabla od swiecy

-sprawdz fajke

-Spradz cewke (np. u kumpla w MZ a jak nie to u Elektryka sprawdzają)

-Sprawdz Platynki

- Sprawdz Na samym koncu jak nic by nie pomoglo to poszperaj w Instalce czy nigdzie nie ma zwarcia!!

 

Pozdro! :mrgreen:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...