slawekmistrz Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Jade sobie od kumpla z siłki, 1 opór, 2 opór, 3 opór, 4 i zgasła, pierw pomyślałem paliwo ale nie bo tankowałem, więc dopchałem do domu jakieś 80m i odkręcam świece patrze czy jest iskra a tu ni ma :) , zdaje mi się że poszła cewka zapłonowa albo kondensator, ale jak można to sprawdzić, bo Etke mam dopiero jakieś 2 tyg. Pomóżcie bo nie mam czym jeżdzić i jak widze jak ktoś śmiga a ja rowerem to mi sie przykro robi.Nara z góry dzięki. :D A mam ETz 251 i zapłon mechaniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 zacznij od sprawdzenia swiecy :D moze to tylko swieca sie popsula. Nie wiem jak sprwadzic czy cewka i kondensator dzialaja. Chyba jedynie przez podlaczenie do innego moto da sie to ocenic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 sprawdz przerywacz bo moze niebyc wogule przerwy kondensator jak by nawet padł to czasami iskra by była jezeli nie mam wogule to nie jest on. Sprawdz jeszcze wszystkie połaczenia. aha mam pytanie czy stacyjka reaguje prawidłowo (wszystko jest w dobrym połazeniu tz właczenie zapłonu swiateł i tak dalej wszystko jest ok) ? pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 na stacyjke reaguje, są światła itp. a przerwa jest, świece też zmieniałem, jakby nie dochodził prąd do fajki bo mnie nawet nie kopie jak dotykam świece. Nie wiem kutwa nie znam sie ale może to zapłon sie znowu przestwaił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Sprawdz podłączenie kabli do cewki moze którys sie po prostu urwał albo wypiął a jak to nie to to moe przewód wysokego napięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 jak znowu sie przestawił czyli miałes juz wczesniej taki problem to sprubuj go znowu ustawic jak to nie pomoze to pisz dalej razem cos wymyslimy pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 no ta ale iskra była bo chodziła tylko słabo ale to może być zapłon czy raczej nie? :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 kutwa jak sie kupi używanego to zawsze coś sie pierdo.... :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 jak jest zabardzo przestawiony to nie bedzie, przynajmiej miałem tak w motorynie na mz smigam niecały rok wiec sie wciaz ucze no ale jak na razie nie mam do tego warunków bo jeszcze nigdy jej nie pchałem no chyba ze brakło mi paliwa. Co do twojego problemu to wez utnij kabel wysokiego napiecia z dwuch stron o 2 cm i odnowa go załuz tylko dobrze go docisnij do cewki.Jak to nie pomoze to bedziemy myslec dalej. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 kumpel mi właśnie powiedział że krzywka jest nie od tego modelu i zapłon jest cały czas opóżniony bo nieda się przyspieszyć ale wcześniej palił i jeżdził na opóżnionym, a przerwe na platynkach mam gdzieś 2,5-3mm i chodził a teraz nic :) , kabel i fajke mam raczej dobrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 jesli przerywacz (platynki) zwieraja sie nie wazne kiedy to iskra bedzie nie waze czy wczesniej niz GMP czy pozniej niz GMP ale BEDZIE jesli nie ma to pada cewka lub kabel do swiecy albo cos sie w kablach rozlaczylo musisz sprawdzic czy napiece dochodzi do cewki te 2 czerwone pod 15 to jest + wez zaroweczke i podlacz ja pod ten + i zetknij z rama tak aby byl - (gdzies gdzie nie ma farby oczywiscie) nastepnie kopnij etke pozadnie jesli zaroweczka sie zaswieci znaczy sie ze napiecie dochodzi do cewki i wina lezy dalej czyli padla cewka lub kabel (mi kiedys padl kabel iskra byla bardzo slabiutka) chociaz nie gwarantuje ci ze to zadzial bo ja ma elektroniczny ktory obecnie czeka na wymiane modulu bo zdajie sie ze pad (wiec nie jestes sam) :) :) wiec nie widzialem polaczen z mechanicznym regulatorem ale pokombinuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 wiesz moze być taka opcja ze masz zwarcie na tym metalowym co idzie od kodesatora i to sie styka z masą jakies kabelki od stacyjki mogą byc odłoczone sprawdz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 dzięki rysiek sprawdze tą cewke tak jak piszesz może dojde do tej jeba.... :) wady bo już chyba jakieś 4 dni nie jeżdze i straszni9e mnie ciągnie :crossy:pozdro. nara :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 JA MIalem To SAmo OstatniO!!! Ja Byam radzil:-Sprawdz swiece-Utnij kuncówki kabla od swiecy-sprawdz fajke-Spradz cewke (np. u kumpla w MZ a jak nie to u Elektryka sprawdzają)-Sprawdz Platynki- Sprawdz Na samym koncu jak nic by nie pomoglo to poszperaj w Instalce czy nigdzie nie ma zwarcia!! Pozdro! :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 cze chłopaki jest iskra a w czym tkwił problem w platynkach, ale ja byłem głupi po prostu była za duża przerwa na platynkach a teraz ustawiłem i jest gitara i etka znowu poperdalllllllllaaaaaaaaa :) dzięki za każdą pomoc. Nara. Trzymajcie sie kierownicy. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.