Skocz do zawartości

Kawa ER 5 zdarty lakier na silniku


koomahnah
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jakiś czas temu udało mi się nabyć tytułowy motorek, Kawasaki ER 5 z 1998r. Mam jednak problem - w moim egzemplarzu, prawdopodobnie z racji przebiegu (70 000 km) oraz użytkowania go w Anglii, lakier na silniku zaczął się poddawać. Wyłazi spod niego aluminium. Mogę oddać całość do lakiernika, tylko czym to sypnąć, żeby efekt był możliwie najbardziej zbliżony do oryginału? Zależy mi także na tym, żeby nie zaczęło to za szybko odłazić - jakiś żaroodporny lakier?

 

Dodam, że pomimo tego trochę uderzającego przebiegu motor ma sprężanie na poziomie górnej granicy podanej w serwisówce. Myślałem, że będzie większy problem ze szczelnością (typu zjechane pierścienie), ale po regulacji zaworów okazało się, że jest całkiem OK. + dla inżynierów z Kawasaki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...