koomahnah Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Cześć. Jakiś czas temu udało mi się nabyć tytułowy motorek, Kawasaki ER 5 z 1998r. Mam jednak problem - w moim egzemplarzu, prawdopodobnie z racji przebiegu (70 000 km) oraz użytkowania go w Anglii, lakier na silniku zaczął się poddawać. Wyłazi spod niego aluminium. Mogę oddać całość do lakiernika, tylko czym to sypnąć, żeby efekt był możliwie najbardziej zbliżony do oryginału? Zależy mi także na tym, żeby nie zaczęło to za szybko odłazić - jakiś żaroodporny lakier? Dodam, że pomimo tego trochę uderzającego przebiegu motor ma sprężanie na poziomie górnej granicy podanej w serwisówce. Myślałem, że będzie większy problem ze szczelnością (typu zjechane pierścienie), ale po regulacji zaworów okazało się, że jest całkiem OK. + dla inżynierów z Kawasaki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 podkład, baza, clar - będzie się trzymać jak dobrze przygotujesz powierzchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.