Skocz do zawartości

Zmiana góry silnika


lisek508
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i mam problem :D otóż składam wszystko i zostają wałki i ustawienie ich właśnie...

Znalazłem takie coś;

beztytuu1qh.jpg

Ale mam problem bo nie mogę tego ustawić na znakach znak T na magnecie to wiem że to jest chyba od tyłu silnika, nie od strony kolektorów? jak to robić w jakiej kolejności?

1. ustawić znak T na równi z łączeniem skrzyni korbowej

2. włożyć wałki zgodnie ze znakami

3. skręcić wszystko

 

wyczytałem że jeśli znaki się nie zgadzają trzeba ciągnąć za górę łańcucha.

Ale jak pociągne za łańcuszek tak jak pokazane w książce wszystko się zmienia i nie mogę przekręcić wałem bo pewnie zawór blokuje.

Edytowane przez lisek508

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którymś temacie opisywałem ustawienie rozrządu w FZR1000, jak nie wiesz które znaki ustawić na wale to użyj czegoś długiego i włóż w otwór świecy na 1 cylindrze a potem ustaw tłok w GMP - prościej się nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...