lisek508 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 (edytowane) No i mam problem :D otóż składam wszystko i zostają wałki i ustawienie ich właśnie...Znalazłem takie coś;Ale mam problem bo nie mogę tego ustawić na znakach znak T na magnecie to wiem że to jest chyba od tyłu silnika, nie od strony kolektorów? jak to robić w jakiej kolejności?1. ustawić znak T na równi z łączeniem skrzyni korbowej2. włożyć wałki zgodnie ze znakami3. skręcić wszystko wyczytałem że jeśli znaki się nie zgadzają trzeba ciągnąć za górę łańcucha. Ale jak pociągne za łańcuszek tak jak pokazane w książce wszystko się zmienia i nie mogę przekręcić wałem bo pewnie zawór blokuje. Edytowane 17 Października 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 W którymś temacie opisywałem ustawienie rozrządu w FZR1000, jak nie wiesz które znaki ustawić na wale to użyj czegoś długiego i włóż w otwór świecy na 1 cylindrze a potem ustaw tłok w GMP - prościej się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ustawiłem :icon_biggrin: :flesje: Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.