Szoti Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Cześć problem jest taki ze nie wiem jak ustawić wałki. Dorwałem serwisówke do xr 500 lecz po samych rysunkach chyba nie wiele zdziałam a jak tłumacze na stronie to średnio to sie składa w całość. Jak ktoś by wiedział jak to poskładać lub by mógł przetłumaczyć będe wdzięczny. Foto z owymi częściami : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 niemiecki lipa.po angliku moja baby by poradzila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Ja z językiem to może bym i sobie poradził, ale nie znam się na mechanice, więc tłumaczenia konkretnych terminów fachowych się nie podejmuję. Coś konkretnego Cię z tych stron interesuje? Jakaś konkretna informacja? Bo strasznie dużo tego tekstu. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jak bym miał z 2 zdjęcia 6 i 7 punkt to by było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Co masz na mysli z 6 i 7? (Wiesz że strony 44 nie zamieściłeś?) Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 strona 44 nie byla z tym związana chodzi mi o te punkty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...