satanic_masta Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 witam reanimuje instalacje el. kawy kz z 80r, i mam problem zładowniem, mianowicie poprzedni wlasciciel podłaczyl monitor obciazenia do masy, przez co ładownie nawet na wlaczonych swiatłach szybko rosnie ponad 15v, natomiast po podlaczeniu moniotora w instalacje napiecie ładowania spada na 12.8v ze swiatlami i 12,4v bez swiatel, czyli regulator jest do wymiany?dodam ze pradnica jest jedno fazowa wychodza z niej tylko dwa kable i ewentualnie od czego mozna dobrac regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) O ile jest to uzwojenie pojedyncze, bezmasowe i bez żadnych kombinacji typu dodatkowa cewka przy włączonych światłach czy jakiś nietypowy prostownik + ogranicznik, to powinien pasować każdy regulator przystosowany do alternatora z cewką "bezmasową". Dla przykładu w chińskich quadach 150, 200, 250 jest takowy stosowany. Pytanie tylko czy prądowo wytrzyma. http://www.kz400.com/Workshop%20manual%20bilder/1978-1981%20Workshop%20manual%20PDF/1978-1981%20Kawasaki%20workshop%20manua%20p217-242.pdfWedług serwisówki regulator rozłącza całkowicie prąd ładowania, inne rozwiązanie niż obecnie stosowane, czyli zwieranie nadwyżki mocy do masy. Tylko że przy takim regulatorze odłączenie zacisku "sense" spowodowałoby całkowity brak ładowania, a nie brak ograniczenia napięcia ładowania które spotyka się w obecnych regulatorach, jak także i u Ciebie. EDIT:http://www.kz400.com/Workshop%20manual%20bilder/1978-1981%20Workshop%20manual%20PDF/1978-1981%20Kawasaki%20Workshop%20manual%20p%20169-182.pdfWedług tej instrukcji wszystko by się zgadzało. Edytowane 12 Września 2011 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam po przerwie, ladownie jescze nie zrobione, bo ciezko znalezc orginalny regulator, a chinczyka raczej nie bede zakladal,znalazlem takie cos :http://moto.allegro.pl/regulator-napiecia-kawasaki-z-400-440-ltd-zymek-i2229306148.html od z400 aje dwucylindrowego i regulatorma tylko 4 piny, wie ktos czy podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.