siro13 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Witam, ostatnio mam problem z moja gixxa. Otoz objawia sie to tym ze czasami pojawia sie problem z uruchomieniem silnika, bardzo ciezko go zapalic, co jakis czas strzela w wydech. Natomiast nawet jesli uda sie do dobrze uruchomic, to zachowuje sie tak jak na filmiku z linka ponizej, czyli przerywa i nie wkreca sie poprawnie na obroty. Myslalem ze to paliwo, ale zalalem 98 ze statoila i wciaz to samo. Jak sadzicie, co to moze byc? Dzisiaj jade na wymiane swiec, mam nadzieje ze to pomoze, lecz jesli sie okaze ze to nie swiece, to gdzie szukac przyczyny? Pozdrawiamhttp://www.youtube.com/watch?v=qmjzuWKs4ZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Wyświetla Ci błąd na cyferblacie a Ty zamieszczasz taki temat...Czytać nie potrafisz czy co? Nie widzisz, że pokazuje błąd?Wypadałoby przed umieszczeniem tego tematu wejść w dealer mode i sprawdzić co go boli. Jak nie wiesz o co chodzi to oddaj motocykl na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siro13 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 bez unoszenia sie, jesli mozna. przy sprawdzaniu bledow pokazuje mi C00, czyli brak bledow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 a kreska przy C00 w jakim jest położeniu? Jak wygląda komunikat?_C00 -C00 czy C00 z kreską na górze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siro13 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 z kreska pomiedzy. tps dobrze ustawiony. jakbys mi podpowiedzial czy w gixxach jest jakis krociec w listwie wtryskowej do sprawdzania cisnienia paliwa, czy trzeba sie szeregowo w przewod z pompy wpiac i jakie ma byc cisnienie, to bylbym bardzo wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Sprawdź wydajność. Powinna napompować 1.2L przez 30sek.Aby sprawdzić ciśnienie wpinasz się szeregowo.Ciśnienie ma wynosić 300KPa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 podstawowe pytanie to kiedy byl serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) Tak ogólnie to sprawdź sobie jeszcze czujnik stopki. To dość częsta przypadłość gdy się poluzuje lub uszkodzi. Edytowane 13 Września 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 a czesto na kole nim smigasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siro13 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 nie, raczej rzadko na kole. wymienilem swiece i problem znikł. dla potomnych dodam ze subiektywnie odczuwam lekka roznice miedzy irydowymi a zwyklymi, tak jakby na irydowych silnik byl bardziej elastyczny. a mozesz mi jeszcze kolego powiedziec co ma jazda na kole do takich objawow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 nie oceniaj tak swiec bo nowe wsadziles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.