Piotr Dudek Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Coraz częściej spotykam się z takim problemem.Jedyną wadą tego bardzo trwałego motocykla jest duża żywotność silnika oraz mały spadek mocy przy totalnie zaniedbanych gaźnikach co skutkuje nad wyraz długim ciśnięciem guzika w calu odpalenia motocykla.W tych modelach silnik powinien uruchamiać się na przysłowiowy dotyk.Poza pozornymi oszczędnościami kasy na utrzymanie motocykla w dobrym stanie technicznym właściciel wpędza się w bardzo duże koszty napraw serwisowych po własnoręcznym popsuciu ważnych elementów silnika.Wiem, że takim tekstem zyskuję kolejnych wrogów wśród domorosłych naprawiaczy ale nie zawsze pisaniem prawdy zyskuje się zwolenników.Czyszczenie i synchronizacja tego silnika powinna się odbyć w ubiegłym roku a teraz będzie tylko coraz gorzej, niestety. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Dzięki wielkie panowie za pomoc. Co do tego odpalania jak pisałem wcześniej to zajmie się tym jakiś elektryk bo ja nie mam pojęcia o prądzie, co do gaźników to zwiększyłem dawkę biegu jałowego i bardzo się poprawiło, nie trzyma już obrotów po puszczeniu gazu, ładnie się wkręca ale osiągnąłem to dopiero jak wykręciłem śrubkę/i o 3 obroty, moto nie dymi, ładnie pracuje, po dłuższej jeździe świece są ok kolor kawy z mlekiem także myślę że będzie ok. Został mi jeszcze jeden problem, mianowicie po osiągnięciu 5-6 tyś obrotów lub ok 120 km/h zaczyna coś bardzo rzędzić (dostaje jakichś wibracji) z tyłu, wskazywało by to na napęd ale na żadnym serwisie nikt po jeździe nie potrafił stwierdzić co to jest i mało kto stawiał na ten napęd przynajmniej w 70%. Pytanie co to może być innego. kilka razy rozbujałem moto do 170 km/h i nic się nie działo ale wystarczyła mała nierówność drogi (lekki wstrząs) i zaczynało znowu hałasować. Nie chciał bym kupować nowego napędu nie będąc pewnym że to od tego bo jak wiadomo nie jest to mały wydatek. Może ktoś się z tym spotkał ma jakiś pomysł na przyczynę. Z góry dzięki i sorka że tak męczę tymi usterkami. Do wypowiedzi Piotra Dudek ( który nazywa się tak jak ja :biggrin: ) dodam że moto pali na tzw. dotyk gdy zimny i ciepły za wyjątkiem próby odpalenia dosłownie sekundę po tym jak go zgasimy. Pytanie jeszcze do p. Piotra Dudek: czy ma sprzęt, możliwość i checi by w moim cbx-e zrobic synchro gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mamy i mogę zrobić, wystarczy zadzwonić i umówić się Telefon znajdziesz w moim profilu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 A czy Pan nie pracuje czasem na giełdzie samochodowej w Mysłowicach w tym serwisie motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 A czy Pan nie pracuje czasem na giełdzie samochodowej w Mysłowicach w tym serwisie motocykli? czasami pomagam młodemu w serwisie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.