Smarzyk Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam serdecznie całą społeczność motocyklową forum,jestem zielony na forum jak i na moto. Sprawa wygląda tak:Jadąc dziś do pracy troszkę sobie pozwoliłem odnośnie prędkości,do tego chciałem dogrzać moto, nie zauważyłem na pięknej prostej,auta na poboczu (co w tamtym rejonie jest podejrzane), dostałemflesh'em po oczach, widziałem tylko, że ktoś siedział za kółkiemtego auta, serducho zaczęło mocniej bić, zmieniłem pas bez użycia migacza (nie zachowałem zimnej krwi), na krzyżówce oddalonej ook 120-150m (może mniej) od fotoradaru skręcałem w osiedle na krzyżówce stałem kilka sekund), w oddali widziałem policję w ich zielonych kamizelkach. Moje pytanie brzmi:Jeżeli fotoradar zrobił mi zdjęcie z przodu, to czy osoba w auciemogła spisać moje blachy ? Do tego brak migacza i nie dojechaniedo patrolu by odebrać kupon z "wygraną". Czy mandat mi przyjdzieczy nie i czy będzie on powiększony o kwotę braku użycia migaczapodczas zmiany pasa ruchu, czy mogą się doczepić (nie wiem nazwać to ucieczką)to tego, że nie dojechał do patrolu ? PozdroLewa w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Będzie spoko myślisz że oni patrzą na rejestrację i to z tyłu już nie wspomnę o kierunkach że nie dojechałeś i gdzieś skręciłeś to też bez obaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jedynie gdyby zrobili Ci zdjęcie tylu motocykla mogą wlepić mandat.Policji nie trzeba się bać to normalni z reguły ludzie więc bez paniki i nerwowych manewrów bo wtedy mandat może być :) Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...