Skocz do zawartości

gdy jadę na zakręcie/łuku z prędkością około 130km/h to zaczyna mi latać kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

jedno zwraca moją uwagę, piszesz że wyważana była felga a moim skromnym zdaniem wyważa się całe koło. Może to nawyk nabyty przy weteranach po przejściach ale ja nie wyważałbym samej felgi

 

No tak, to chyba oczywiste.

 

To musiala by byc uderzona centralnie czyli skrzywiona na obydwu randach , przy jednostronnym skrzywieniu wystepuja drgania wyczuwalne raczej jedynie w podswiadomoci przy konkretnie jednego typu zakretach. prawy, lub lewy - w zaleznosci od strony uszkodzenia felgi.

 

:crossy:

 

Słusznie prawisz, wystarczy przeoczyć krawężnik :D.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie daj sie w serwisie w h.. zrobic mi zawolali 250 za wymiane lub 150 za docisniecie czy dokrecenie.prawda jest taka ze to jest banalnie proste i np,dociagniecie to kwestia odkrecenia 4 srob,,,przynajmniej w mojej hondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...