Jasiooooo Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) siema,jestem nowym użytkownikiem tego forum także witam wszystkich użytkowników :wink: Chciałbym się poradzić w wyborze motocykla :icon_biggrin: waham się między Suzuki gsx 550 ,gs 500e a Kawasaki gpz 500 lub gt/gpz 550 :rolleyes: Jeśli możecie to pomóżcie mi w decyzji :flesje: Z tych motocykli co wymieniłem to jeździłem tylko GS 500 kumpla i nie dostarczał mi jakichś większych emocji :icon_eek: Podobają mi się bardziej czterocylindrowce ale te o pojemności 550 są jakoś mało spotykane i nie wiem czy warto się pakować w taki zakup. Użytkowników takich maszyn proszę o wrażenia z jazdy,czy są awaryjne,na co zwracać uwagę przy zakupie no i ile to pali :icon_razz: pozdrawiam :bigrazz: Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez Jasiooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) mam drugą w swoim życiu gsx 550 i jestem zadowolony :-) bardzo fajnie to jeździ , problemy które mnie spotkały w jednym i drugim motocyklu były związane z lejącym kranikiem . Sam silnik stary dobry olejak jest nie do zajechania . Chodzi o wiele przyjemniej niż pierdziki jakimi dla mnie są gpz czy gs , chociaż na gpz sam kiedyś miałem ochotę ale to 2 garki , tutaj jest rzędowa czwórka. Pojemności gsx 550 ma dokładnie 572 cm3 ale to nic innego jak późniejsze 600-tki, jak trafisz na zadbaną pojeździsz i nie będziesz chciał nic innego. dla mnie jedynym minusem jest wąska opona z tyłu i rozwiązanie ssania poza tym moto jak za te pieniądze i ten wiek jest super :-). pozdrawiam p.s pali w zależności od stylu jazdy w moim przypadku minimum wynosi 4,5 litra , średnio 5,5-6 litra jak odkręcam :), przy zakupie jak nic nie zgrzyta,stuka,puka, kopci itd to brać . moto w tym wieku idealne nie będzie. Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez veronx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) a czy GSX 550 jest lepszym sprzętem niż gpz 550 ? czy są porównywalne ? :rolleyes: No i jak przedstawiają się osiągi ? GS 500 nie ma startu do gsx 550 ? :icon_biggrin: daje rade to pojechać 200 ? ps: lepiej wybrać wersje E czy M ? czym się różnią ? ps. aha,jeszcze chciałem zapytać czy z częściami jest problem i czy są drogie mocno ? Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez Jasiooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 gpz 550 nie jeździłem więc porównać nie mogę , ale gs 500 raczej startu nie ma, pojechać 200 ? na około 20 letnim motocyklu bez owiewek ? zlituj się :blink: ogólnie te wersje dużych różnic nie mają (głównie w owiewce przedniej : mała, średnia i pełna). jak już będziesz szukał konkretnie to uważaj na zablokowane wersje z niemiec ( nie które zdławione nawet do 50 KM).moja ma 64 KM , czytałem w internecie , że ponoć były jeszcze mocniejsze wersje.z częściami jak to do starej japonii jest czasami trudno , jak dobrze trafisz to za dużo wymieniać nie będziesz ;-)ja mam pecha z kranikami drugie takie moto i drugi szwankuje. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 no właśnie nie wiem jak z osiągami tego moto,jeśli nie ma startu GS a gs-em leciałem osobiście 180 ? też bez owiewek,no ale jest dużo młodszym motocyklem przyznaje :icon_biggrin: patrze po sklepach w necie i widzę że z serwisowymi częściami aż takiej biedy nie ma także chyba się skuszę :icon_biggrin: to Twój ile poleci ? bo nigdzie nie mogę się doczytać ile ludzie tym latają? ps: a z tymi różnicami to przypadkiem wersja M nie ma innej ramy niż E ? bo widzę że w M jest z okrągłych rur a w E jest z rur o przekroju kwadratowym i nie wiem czy nie alu do tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 GS nie ma startu na przyspieszenie , z tą ramą to szczerze Ci powiem ,że nie wnikałem . Ja mam wersje E i coś mi świta ,że przekrój jest kwadratowy :icon_rolleyes: jechałem moją 180 zapas jeszcze miała . ale do przyjemności to nie należało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.