hash24 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam. Mam problem z motorem Cagiva w8 jest to cross/enduro. Awaria polega na tym że motor ma ciągle wysokie obroty. Można dać mu wyższe ale nieda się ustawić małych. Tak jakby manetka była ustawiona na 3/4 gazu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Lewe powietrze, albo przepustnica źle włożona ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Albo simerig na wale albo popękany króciec łączący gaźnik z cylkiem lub jakaś nieszczelność w nim, bo wątpię żeby linka się zawiesiła... Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Koledze nie chodziło o linkę tylko o przepustnicę nieprawidłwo włożoną tak, że nie może opaść na dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 No ja to wiem :flesje: Czasami linka też lubi się zwiesić ale rzadko i dlatego tak napisałem że w to wątpię ale można to jak najbardziej sprawdzić. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash24 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Linka działa poprawnie a ja w nim nie kręciłem tylko gdy się zatrzymałem i wbiłem na luz. Rozebrałem go i jest taka tulejka między wałem a simeringiem był rowek wyrobiony. Odwróciłem ją i to samo. W sklepie nie idzie tego dostać.. Myślę że to może być to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash24 Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Motor już działa. Wina simmeringow. Ale coś w nim jakby zgrzyta tzn wcześniej takie minimalne tez było ale teraz to się nasiliło. Czy wina może być źle ustawionego wałka balansującego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 a ruszał go ktoś żeby był zle ustawiony ?? skoro nasiliło sie po uszczelnieniu to moze cos innego a dokładniej to co to za dzwiek i kiedy go słychac ?? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash24 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Jak odpale jest taki dźwięk jakby te tryby chodziły na sucho.. Trudno określić ten dźwięk. A silnik był rozpolowiany bo były nowe łożyska wkładane simmeringi i uszczelki. Może wie ktoś jak to ustawić? http://www.youtube.com/watch?v=kDLuImLaN_Qnagrałem ten filmik przed chwilą ledwo słychać ale jak dodaje gazu to mozna to usłyszeć. Edytowane 4 Września 2011 przez hash24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.