Skocz do zawartości

cr250 Znika olej w skrzyni


Lukasz25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam cr250 i po około 10wyjeżdzonych zbiornikach paliwa nie ma oleju w skrzyni.Na zewnątrz nie wycieka, mała ilośc oleju jest widoczna na pokrywie od strony zapłonu i zastanawiam się czy to zimering wału czy uszczelka kartera czy coś innego??Wie ktoć cos może na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy że zimering od strony sprzęgła do wymiany na coś trzeba zwrócić uwage przy jego wymianie? bo chce to sam zrobić a nigdy tam nie zaglądałem.A zastanawia mnie ten olej w pokrywie zapłonu może ze skrzyni korbowotłokowej ciągnie ten olej który dostał sie tam przez uszkodzony zimering od strony sprzegła ale dziwne zjawisko wysysa ze skrzyni i wypycha w zapłon??Jak zdjełem pokrywe zapłonu ździwiła mnie na samym dole taka mała dziurka jak na srubke tylko ze zadnej śrubki tam nie ma a wygląda jakby była na wylot do skrzynki korbowo tłokowej ide włożyć w nią śrubokret i zobaczyć czy głeboko sięga odpale moto i zobacze czy coś tam dmucha.Motor pali od kopa i z gazu na 3 koło podnosi.

 

Ta dziurka na samym dole od strony zapłonu prawdopodobnie jest az do skrzyni korbowej cały taki cieńki srubokręt mi tam wszedł a jak wyjełem był uwalony od tego oleju ze skrzyni brudnego wyglądało jakby w skrzyni korbowej na dnie był ten olej i pluje tym otworem w pokrywe zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafael dokładnie tak, miałem na myśli skrzynie biegów

 

Lukasz25 simering od zapłonu też jest uszkodzony skoro masz tam mokro, dziwne że nie łapie lewego powietrza tam. Ten otwór o którym piszesz jest odpływ z zapłonu. Jeżeli oba simery sa uwalone to albo bardzo długo nie były wymieniane, albo wymienione na jakies tani shit albo łożyska główne wału już kończą się i mają luzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pękł mi tłok zmieliło kawałki to nie zmieniałem simeringów nie rozpoławiałem silnika bo po wyczyszczeniu skrzyni korbowej benzyną wyczuwalnych luzów na łożyskach nie było ani na wale i cicho chodziły wszytko zostało dokładnie wyczyszczone i złożone zakupiłem tylko tłok nicasil nie tkniety.Moze te drobinki tłoka uszkodziły uszczelniacze wału bo benzyna która wlewałem i wylewałem ze skrzyni korbowej chyba nie spowodowałby stwrdnienia tych simeringów.Przed peknięciem tłoka nie brał oleju.A ten niby odpływ ze zapłonu mnie zastanawia bo centralnie włożyłem przez niego srubkręt do skrzyni korbowej takie miałem wrażenie jakas woda która się zbieże w zapłonie ma poleciec pod tłok żeby ją przepalił coś nie halo chyba tutaj??

 

W zapłonie jest tylko brudny olej ze skrzyni zero smrodu benzyny.Ja mam takie wrażenie ze tym niby odpływem zapłonu siąpi mi olej ze skrzyni korbowej ten co zaciaga przez simering ze sprzegła.Cześci zamówione uszczelniacze i uszczelki w następnym tygodniu rozkręce i chce odrazu pokrywe aluminiową spolerowac na lustro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...