Skocz do zawartości

SUZUKI SV 1000 SZ 2005 LIMITOWANA EDYCJA


Woziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, będzie pracował prawidłowo bez zmiany mapy-ale nie uzyskasz z tego tytułu ani kucyka mechanicznego więcej...

 

Czesto po wymianie samych kominow i filtra, bez regulacji, moc spada a nie wzrasta, tyle tylko zeby to stwierdzic to potrzebna jest hamownia.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzmy że jak piec lepiej sie na obroty wkręca to i jest wrażenie większej mocy co nie ??

 

taki delikatny marketing powiedzmy :icon_mrgreen:hehe

 

By the way : moto naprawdę jest warte zapuku i kolejny właściciel będzie na 100% wniebowzięty jeżeli szuka tego modelu.. daję sobie jajco uciąć :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też wcześniej myślałem o poważniejszych modyfikacjach typu zmiana kolektora, modyfikacja filtra powietrza i montaż PC ale to nie materiał na takie modyfikacje bo i tak brakowało by zawieszeń oraz stalowych oplotów.

Ale że motocykl sprzedaję, a oliwę należało wymienić to też w ramach prezentu dla nowego właściciela dołożyłem K&N i nowe świece ot co cała historia.

 

i o uzyskiwanie kucy nie chodziło lecz o to by motocykl lepiej reagował na kręcenie gazem.

Sam pewnie znasz efekt muła w ufalne duszne dni. Na fabrycznym filtrze i koninach muł daje się we znaki w takie dni..

No ja własnie zrobiłem w zeszłym roku kompleksowy tjuning.

Wstawiłem wydech, KN, PC. Wywaliłem katalizator i exupa,odłączyłem sondę ,przerobiłem airbox.Moto od razu inaczej się zachowuje...i pali przy okazji więcej :D

Muła w upalne dni odczuwam mocniej w aucie-choć tam też mam KN i wydech Supersporta.Chyba muszę mu mapę inną wgrać :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się nie znasz to zamknij dóópe i lepiej pojedź twoim motorkiem do ASO, przypuszczam że potrzebuje ustawień oraz regulacji i pewnie należy coś wymienić..

 

przyznaj się lepiej że śruby dokręcasz bijąć młotkiem w klucz "żeby się nie odkręciły" :notworthy:

 

*podkreślam po raz drugi (o czym w poście pisałem), że moje motocykle pod względem technicznym zawsze są wzorowo przygotowane i nie ma opcji fuszerki..

 

świece irydowe oraz filtr K&N są dedykowane do tego modelu więc nie wymagają wgrywania map zapłonu..

 

Nie wiem co cię tak poirytowało, że po raz drugi odwołujesz się do mojego posta? Ja tylko grzecznie zapytałem. Jednak widzę że uderzyłem w czuły punkt i nie za bardzo masz argumenty aby odpowiedzieć z sensem. Zaczynasz się motać i obrażać innych.

P.S. o moje moto się nie martw. Jakbyś był uważnym czytelnikiem działu mechanika to byś wiedział jak naprawiam i czym swoje moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko opisałem powyżej.. filtr K&N dedykowany jeżeli pucha nie jest wiercona lub modyfikowana map nie trzeba zmieniać. Do świec irydowych dedykowanych również map nie należy zmieniać.

 

Kominy dedykowane bez zmiany kolektora z katalizatorem więc nie należy map zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzmy że jak piec lepiej sie na obroty wkręca to i jest wrażenie większej mocy co nie ??

 

taki delikatny marketing powiedzmy :icon_mrgreen:hehe

 

By the way : moto naprawdę jest warte zapuku i kolejny właściciel będzie na 100% wniebowzięty jeżeli szuka tego modelu.. daję sobie jajco uciąć :icon_eek:

 

Jednak miałem rację, że próbujesz naciągać fakty. Jak sądzisz, kto powinien zamknąć teraz doopę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co cię tak poirytowało, że po raz drugi odwołujesz się do mojego posta? Ja tylko grzecznie zapytałem. Jednak widzę że uderzyłem w czuły punkt i nie za bardzo masz argumenty aby odpowiedzieć z sensem. Zaczynasz się motać i obrażać innych.

P.S. o moje moto się nie martw. Jakbyś był uważnym czytelnikiem działu mechanika to byś wiedział jak naprawiam i czym swoje moto

 

 

oczywiście że sie poirytowałem. Bo nie jestem frajerem któremu można kity wciskać.

To ty powinieneś ze zrozumieniem doczytać post.

 

problem w tym że napisałeś "napewno" mogłeś się zapytać a nie gotowe zarzuty stawiasz jeżeli mnie i mojego moto nie znasz.

 

Moje moto jest również doglądane przez kolegę maniaka speca z mechaniki oraz elektroniki, który jest również moderatorem na tym forum i od lat w znanych ASO zdobywał doświadczenie.

 

no właśnie kto ??

jeżeli wsiadasz na moto co sie lepiej wkreca na obroty od standardu to jakie masz wrazenie ??

 

ze moc tez jest większa co nie ??

 

na mule na koło nie postawisz jak choć moc ta sama. A jak na obroty wkręca szybko to powiedzmy na koło odrazu staje..

 

ja pie**ole jak ku*wa z dzieciakami pisanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że sie poirytowałem. Bo nie jestem frajerem któremu można kity wciskać.

To ty powinieneś ze zrozumieniem doczytać post.

 

problem w tym że napisałeś "napewno" mogłeś się zapytać a nie gotowe zarzuty stawiasz jeżeli mnie i mojego moto nie znasz.

 

Moje moto jest również doglądane przez kolegę maniaka speca z mechaniki oraz elektroniki, który jest również moderatorem na tym forum i od lat w znanych ASO zdobywał doświadczenie.

 

Tak się składa, że jak widać wiem dużo lepiej od ciebie co wpływa na podniesienie mocy i momentu. Tobie natomiast radzę nauczyć się czytać. Czytać ze zrozumieniem i nie próbować wciskać kitu.

Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak miałem rację, że próbujesz naciągać fakty. Jak sądzisz, kto powinien zamknąć teraz doopę?

 

 

 

no właśnie kto powinien zamknąć ??

jeżeli wsiadasz na moto, które lepiej wkreca na obroty od standardu to jakie masz wrazenie ??

 

ze moc tez jest większa co nie ??

 

na mule na koło nie postawisz jak choć moc ta sama. A jak na obroty wkręca szybko to powiedzmy na koło odrazu staje..

 

prawda ??

 

ja pie**ole jak ku*wa z dzieciakami pisanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie kto powinien zamknąć ??

jeżeli wsiadasz na moto, które lepiej wkreca na obroty od standardu to jakie masz wrazenie ??

 

ze moc tez jest większa co nie ??

 

na mule na koło nie postawisz jak choć moc ta sama. A jak na obroty wkręca szybko to powiedzmy na koło odrazu staje..

 

prawda ??

 

ja pie**ole jak ku*wa z dzieciakami pisanie..

 

He, he, napisz jeszcze że nigdy nie katowane. Nie jeżdżone na kole. Powoli a wszystkiego się dowiemy. Kończę tę bezsensowną dyskusję, bo nie taki cel był mojego pierwszego postu/pytania/

Edytowane przez josha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg jest faktyczny 19720km i nadal na fabrycznym napędzie co idzie łatwo zweryfikować bo nigdy śruby kluczem nie dotknięte. Przejechałem 6000km i jeszcze łańcucha nie ma potrzeby naciągać..

jak wszyscy wiedzą od latania na gumie napęd bardzo szybko się kończy..

w moim moto do naciągnięcia pozostało jeszcze 5 kresek czyli połowa..

 

 

jeszce coś ???

 

ja tym moto jeździłem bardzo turystycznie, a o jeździe na kole nawet nie myśle bo miałem wcześniej motocykle bardziej wyczynowe gdzie jazda na kole to była inna historia..

tego moto poprostu nie miałem zamiaru katować

 

przez 6000km które przejechałem nie było potrzeby naciągać napędu cały czas trzyma właściwe napięcie !!

 

uuuuf... !!!

co za pisarska sobota, od dawna tyle nie zapisałem :clap:

 

Najlepsi są ci którzy kupują graty z przebiegami po 45tyś. i robią tuning na moc bo w zajechanym gracie brakuje mocy, a wstyd się dać objechać skuterowi nowemu za 2000zl buuuuuuuuhaaaa..uuuuhaaaaa...haaaaa..

 

Power Commandery, sportowe układy wydechowe modyfikacje airboxów, i zalewanie zjechanego pieca full syntetykami, a efekt tuningu taki, że za tym superbikiem ciągnie chmura białego dymu i trzeba wlewać 2 litry oleju co 1000km..

 

aż zbyt często miałem pecha za jakąś stuningowaną maszyną na chwile na ogonie siedzieć lecz byłem zmuszony szybko wyprzedzić bo smród palonego oleju był nie do zniesienia, a i w kłębach białego dymu kiepska była widoczność..

 

PS. Kolesie którzy tutaj piszą się pomylili bo twierdzą że wiedzą jak podnieść moc buuuuuuu haaaaa haaaaaaa !!!

co za pomyłka ! to ja sprostuje teraz!

 

Wy wiecie jak usunąć/zlikwidować blokady mocy pod normy bezpieczeństwa danego kraju.

Z waszych maszynek i tak nie zrobicie superbajków bo to niemożliwe.

Niestety silniki bardzo się różnią.

 

a o ramie i zawieszeniach i całej reszcie nie będę się rozpisywać ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...