Sybirbia Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Tak teraz sobie przypomniałem, że jak kiedyś puściła mi uszczelka pod głowicą ( OMP = wielki shit) to nie wielkie ilości płynu chłodniczego dostawały się do komory spalania, i jak na zimno sztuka ładnie paliła tak na ciepło to była katorga. Sprawdź czy nie ubywa Ci płynu. Płyn sprawdzony po 4 godzinnej jeździe w terenie full stan , uszczelka pod głowicą nowa w celu sprawdzenia czy to nie to , ale zadzwonie do mechanika i przedstawie mu twoją wizje a i co zauważyłem jak motor chodzi to jak korek od chłodnicy otworzyłem to takie bąbelki od czasu do czasu szły i odmą czasami wypluje niewielką ilość oleju. Edytowane 13 Sierpnia 2011 przez Sybirbia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wiecie może co może być przyczyną małej i słabej iskry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Świeca, moduł, kable WN, cewka. www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Świeca, moduł, kable WN, cewka. Moduł i świeca nowe , cewke jutro sprawdze a stator ma coś wspólnego z iską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A masz tam wogole instalacje elektryczna z akumulatorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A masz tam wogole instalacje elektryczna z akumulatorem ? nie bo to crossówka jak w temacie suzuki rmz 250 , instalacja jakaś tam jest jak w każdym motorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Wiec stator moze miec tyle wspolnego z iskra ze czesc ukladu CDI moze byc jego czescia ( cewka zaplonowa ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Byłem u elektryka stwierdził że na 100% padł impulsator taka mini cewka na magnecie , i prawdopodobnie spalona jest też sama cewka ale to ma sprawdzić dopiero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Problem rozwiązany - okazało się że winny był stator i czujnik położenia wału , po wymianie wszystko hula.Temat do zamknięcia , dzięki wszystkim za swoje wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi