Skocz do zawartości

LS 650


thomyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem się dowiedzieć czym mogą być spowodowane delikatne stuki przy przyspieszaniu na wysokim biegu z niskich obrotów. Moto zmulam na 4 biegu i jak dodaję gazu tak lepiej to delikatnie cos stuka. Przy wyższych obrotach nie widze problemu. Na każdym biegu wydaję się być podobnie jeśli zejdę za nisko z obrotami. Niby to singiel ale sam nie wiem. Mam do wymiany niedługo sprzęgiełko bo przy dodaniu obrotów minimalnie lubi ślizgnąć , ale to nie wydaje sięmieć z tym nic wspólnego. Moto nie bierze w ogóle oleju i na postoju cichutko pracuje. Tylko pod obciążeniem taki cos występuje. Miałem podobnie w ETZ 250 dawniej i wydawało mi się to normalne dla motocykla lubiącego wyższe obroty. Może ktoś coś podpowie.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że za niskie obroty są szkodliwe dla silnika jak i za wysokie.

 

Lepiej jest zredukować bieg w dół niż męczyć moto na za niskich obrotach.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rozumiem kolego to doskonale tylko jestem ciekawy. Sprawdze sobie silnik na jesień cały i tak , ale teraz póki sezon to mi szkoda ruszać cokolwiek. Przy jezdzie po kamienistej drodze też dzisiaj pukało delikatnie. Myślę , że muszę przeglądnąć dokłądniej jeszcze przeniesienie napędu. Niby to pasek ale może jakiś luz i już będzie pukało coś.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Nie będę tworzył nowego tematu - skorzystam z tego.

 

Potrzebuję kupić nowy akumulator do Zuzi i zastanawiam się czy ten któryu sobie upatrzyłem się doń zmieści.

 

Ustaliłem już że standardowy aku ma wymiary 136x91x168 mm

Chcę kupić aku typu YTX16-BS o rozmiarach 150x87x161 mm

jest nieco dłuższy, a w pozostałych wymiarach pasowny.

Owszem, mogę - pójść z linijką do moto i sobie sprawdzić, ale chwilowo jestem w robocie

Może ktoś to już sprawdził i zaserwuje mi info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm ja mam Yuasa YB14L-B2 i powiem , że wchodzi na styk mi bo tam jest blacha takaale jakby bez niej zamontował to dodatkowo jakieś 2 cm może będziemy mieli . . . Ja bym oryginał kupił taki jak ma być. Nie są takie drogie jeszcze.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...