maly127 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Do wysokości siedzenia,dopasuj sobie jeszcze jego SZEROKOSC oraz WYPROFILOWANIE.Faktycznie teraz tak sobie myślę że w ZX9R siedzenie chyba jest o wiele szersze niż w ZX6R i dlatego mam ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Sorry bez urazy, ale będąc tak nikczemnego wzrostu kup sobie konia i zostań dżokejem. Takie pseudoprzeróbki z zawieszeniem skończą sie tym,że prędzej czy później gdzieś rozp....olisz. Dopasuj sobie typ i model motocykla do wzrostu a nie baw się w poprawianie fabryki. Przepraszam za ostry ton, ale krew mnie zalewa jak czytam o takich pomysłach. To tak jak z przekladkami samochodów "anglików". Tylko ćwierćinteligenci coś takiego kupują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Sorry bez urazy, ale będąc tak nikczemnego wzrostu kup sobie konia i zostań dżokejem. Takie pseudoprzeróbki z zawieszeniem skończą sie tym,że prędzej czy później gdzieś rozp....olisz. Dopasuj sobie typ i model motocykla do wzrostu a nie baw się w poprawianie fabryki. Przepraszam za ostry ton, ale krew mnie zalewa jak czytam o takich pomysłach. To tak jak z przekladkami samochodów "anglików". Tylko ćwierćinteligenci coś takiego kupują.No niestety ale przesadziłeś z tym koniem , może ty lubisz dżokejstwo ale nie ja . Co do przeróbek to wiem że nie powinno się zbytnio ingerować w zawieszenie , aczkolwiek nieraz można poprawić fabrykę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.