Skocz do zawartości

yamaha xj400 diversion ver.japońska '90


Gość masacre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

TO RZADKOSC TAK JAK BANDIT400. :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

ZAZWYCZJ 400 SĄ PRODUKOWANE NA RYNEK JAPOŃSKI A U NAS COŚ TAKIEGO SPOTKAĆ TO RZADKOŚĆ.WRĘCZ JEST TO BIAŁY KRUK.NO ALE KTOŚ MOŻE BĘDZIE COŚ WIEDZIAŁ WIĘCEJ. :) :) :evil: :evil: :D :D :D

POWODZENIA!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Diversion 400 ,była sprowadzana do Grecji i jak pamietam to wszystkie parametry ogólne miała takie same jak wczesna 600. Oczywiscie oprócz pojemnosci, mocy, momentu, predkosci. Mam gdzies w domu katalog to jak nie zapomne ta napisze cos wiecej, po niedzieli. Pozdrawiam.Janek.Aha Bandit400-jest chlodzony ciecza(nie olejem jak 600), a Diversion 400 powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Moc spod tylnego kola: 35,6 KM Moment spod kola:3,2KgM Spalanie :18,2 kilometry na 1 litrze.Masa zatankowany:193 kg.Zmiana oleju co 6000 km. Luzy :ssanie-

0,11-0,15mm wydech: 0,21-0,25mm.Reszta danych jak wczesna 600-tka, rózni sie tylko średnicą cylindrów 600(58,5) , 400(47,7).Nawet sr gazników taka sama.Tyle udało mi sie zdobyć.Troche ładniejsza jest XJR 400- kopia 1200 ma spod koła 46,2KM, i 178K/h, ale jest 4-zaworowa i ma chłodnice oleju i jest lzejsza-190kg.Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Jak bylem w Grecji to kolega- grek mial CBR 250RR- mówie Wam ponad 20 tys obr/min i nie ma czerwonego pola i ma 42,5 KM spod tylnego kola i 13, 5 na 400m i ten jazgot.... Po miescie strasznie uciazliwa jazde- zeby jechac trzeba krecic powyzej 10 tys. jak na wyscigach. no i wyglad mial Extra!!Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

poszukuje opini o motorku ..to zadki okaz i malo o nim wiem......

..z gory dzieki.....

 

Witam,

Miałem taką z roku 93, miała restrykcje założoną w gaźnikach, wszystkie czesci sa takie same jak w 600, ja założyłem gaźniki z 600tki i wtedy zaczeła smigać 150 bez problemu, generalnie nie miałem żadnych problemów brała trochę oleju, bardzo tolerancyjny na błędy motocykl. Niestety nigdy nie udało mi się znaleźć manuala nawet w jezyku angielskim tylko po japońsku.

 

Pozdrowienia!

 

Emil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...