Skocz do zawartości

Suzuki rg 125


Vincent Butch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jakiś czas temu kupiłem suzuki rg 125... w papierach rok 1994.. rama wolf (proste mocowanie tylnego koła) gaźnik mikuni 34mm ... od początku (przy zakupie) juz mial problemy z obrotami.. wkreca sie do pewnego momentu na kazdym biegu (ok 5-6 tys) i zaczyna przerywac - mulic... lekkie odkrecenie rolgazu, chwila czekania (przyspiesza pomalu) i znowu zaczyna ladnie przyspieszac... do pewnej granicy takze, potem strzela, prycha itd... u mechanika spedzil ponad miesiac... sprawdzony gaznik (ustawiony) elekrtyka (w sensie kable, iskra itp).. co moze byc przyczyna takiego zachowania... na regulacje zaworami i gaznika nie reaguje w tym miejscu gdzie przerywa... doczytalem sie ze wersja rg f ma modul montowany o oznaczeniach 32900-19D90 , 071000-0450 QCA45 .... osoba z tego forum ma takze 125 z gaznikiem mikuni 34 (taki jak ja)ale ma modul 07100-0420-QCA42 .... ja z kolei o numerach : 32900-19D40 071000-0371 QCA37 ..... czy moze byc to przyczyna nie rownej pracy silnika i nie wkrecania sie na obroty ... jaka jest roznica miedzy w/w modułami ? z gory dzieki za odp

 

nikt nie wie czy numery na module moga miec takie znaczenie .... motocykl chodzi ale ma luke w obrotach,... o co moze chodzic ? czy to modul ?

Edytowane przez Vincent Butch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po numerze vin raczej nie bo z tego co wywnioskowalem to silnik byl zmieniany (wlasciciel cos wspominal) i gaznik jest od fun (ts34mm) ..czyli z aso odpada... i mam odblokowany niby modul (odpiety 1 kabel czarno-bialy (2 osoby z forum z moto rg 125 tez tak maja)... i pytanie czy suzuki moglo wypuszczac te same czesci pod innymi numerami - chodzi mi czy moduly w srodku sa takie same czy moga sie ropznic w zaleznosci od wersji moto .... i on kreci do kilku tys (obrotomierz skacze, dlatego nei moge powiedziec dopkladnie ile) i potem jest przerwa (tzn ciezko mu sie rozpedzic...muli) przymkne lekko rolgaz i po chwili znowu az rwie ;d

Edytowane przez Vincent Butch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent zawsze sztywno trzyma się numerów, i jeśli coś ma inny numer to jest inne albo zmodyfikowane np. cewko w kawasaki, niby identyczne z zewnątrz i z parametrów ale nowsze są bardziej odporne na wilgoć.

 

Jeśli zmieniał silnik to może być tak, że masz instalację elektryczną WOLF lub Fun a silnik od F. Ta dziura w obrotach jest dziwna, bo bolkada zwyczajnie nie pozwala na przejście iluś tam obrotów. Może masz zawór wydechowy uszkodzony. To znaczy nie otwiera się do końca, lub zawiesza się i dopiero potem otwiera do pełna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nOwłaśniEobawiam sie ze wolf z innm silnikiem. Mechanik spr zawory i elektryke bez modułu...wszystko niby na kablach ok. I sam nie wie co moze byc.... Na wolnych widac jak silniczek od zaworów pracuje i w dobrym momencie zamyka. Otwiera zawory... Czy moze byc to wina zle dobranego modulu.

 

zdj jak mam podlaczone

http://imageshack.us/photo/my-images/534/mojepodlacyeniemodul250.png/

gniazod + to nie podlaczony kabel

gniazdo | to odlaczony kabel

pozostale okreslaja jakie kolory przewodow w danym gniezdzie

 

 

 

aby spr czy moze jest cos przepalone (widoczne uszkodzenie) modulu otworzylem go i daje zdj bo zastanawia mnie jedna czesc :

http://imageshack.us/photo/my-images/837/dsc00012.png/

 

 

i opornik

http://imageshack.us/photo/my-images/11/toprzepalone.png/

 

 

jutro postaram sie dodac filmik ukazujacy prace silnika

Edytowane przez Vincent Butch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno również walczyłem z dziurą w obrotach tuż przed rezo (moto bez zaworu) i walka zakończyła się na doregulowaniu zapłonu, dobraniu przerwy na świecy (0,7mm, gdzie producent podaje 0,4) oraz wymianie uszczelki na kolanku wydechu. Również zapchany filtr powietrza będzie powodował takie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno również walczyłem z dziurą w obrotach tuż przed rezo (moto bez zaworu) i walka zakończyła się na doregulowaniu zapłonu, dobraniu przerwy na świecy (0,7mm, gdzie producent podaje 0,4) oraz wymianie uszczelki na kolanku wydechu. Również zapchany filtr powietrza będzie powodował takie objawy.

 

 

zaplon to zapewne sprawdzal mechanik .. mowil ze all dobrze jest... swiece probobowal rozne (rozne przerwy zapewne) i odmontowywal wydech oraz uszczelnil bo byl czerwony silikon wczesniej... wilft powietrza nowy (wycinal z tego na metry czy cos) bo dostac oryginal ciezko ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...