Tobik Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Witam, moglibyscie mi powiedziec ile by wyniosla kapitalka eci 250, chodzi mi tu o kosztorys czesci jakie trzeba by było zakupić, bo zaplate gosciowi ktory by to robil to osobna sprawa. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 No to zaczynamy ...wał-korbowód+sworzeń+łożysko=ja płaciłem u siebie chyba 120 zł za komplettłok+pierścienie w zależności jakie, niemiecki komplet około 90 zł, ja mam założonego tłoka węgierskiego i pierścienie niemieckiełożyska na wał-w zależnosci od zasobu porfela polskie po 13 zł a niemieckie pewnie z 2 razy tyle:) 2 szt:)sworzeń+łożyszko igiełkowe=około 20 złto by było chyba na tyle....oczywiście jesli pominiemy wymiane lożyska np w szktzyni i innych pierdół.. P.S Najlepiej zajrzyj sobie na strone http://www.wilmat.torun.com.pl tam jest cennik częsci do mz wszystko czego dusza zapragnie :mrgreen: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 wał-korbowód+sworzeń+łożysko za 120zł? :eek2: Wał korbowy przecie kosztuje sam ze 300zł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 już mam dosyć tej matmy.. zrobie sobie przerwe.. (w poniedziałek matura próbna.. :D ) No więc: :Dto wszystko zależy co byś chciał robić, gdzie, jak i co rozumiesz przez pojęcie KAPITALKA?, cały motocykl, sam silnik?dla mnie kapitalka to doprowadzenie calego motocykla do stanu "idealnego" :)Jak tylko zakończe ten rok szkolny to biore się wreszcie za moją ecie :D, jest już rozebrana do każdej śrubeczki,chce żeby była idealna, ile mnie to wyniesie powiem jak skończe, ale myśle że w 2000 zł (już od 2 lat zbieram na ten remont.. ) się zmieszcze.. 8O 8O 8O .. heh.. wiem co sobie teraz myślicie.. poje*alo kolesia..moja etka wymaga niemal 100% odbudowy.., jest w stanie tragicznym (stali bywalcy forum znają jej historie) teraz pytanie: czy to się opłaca..? remont samego silnika napewno tak, ale całego motocykla..?niech każdy sam sobie odpowie na to pytanie, powiem tylko że dla mnie TAK, koszty są ogromne jak na nastolatka który nie pracuje (ale sukcesywnie gromadzi każdy grosz :D )no i zasdasnicze znaczenie ma to czy motocykl kiedyś sprzedasz czy nie jeżeli chciałbyś robić silnik, to przy rozbieraniu wypadało by wymienić wszystkie łożsyka, wodziki w skrzyni, tłok, sworzeń, pierścienie, koszt może się wachać od 200 do 600 zł a nawet więcej (same orginalne części) dobry tłok (komplet ze sworzniem i pierścieniami) można kupić już za 60 złszlif cylindra u mnie to koszt 30 złłożyska: albo tanizna po 10 zł albo pożądne po 50 zł za sztukęregenaracja wału u mnie 100-150 złewentualnie tarcze sprzęgłowe, i tu też masz do wyboru, albo komplet za 20 zł, albo za JEDNĄ SZTUKE 15-20 zł czyli jak widzisz, koszt jest proporcjonalny do jakości/trwałości, więc wybieraj sam PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 dodaj jeszcze:-szlif cylindra: 40 zl-uszczelka pod glowice: ok. 5 zl-simmeringi na wal: ok. 10 zl-lozyska na wal: 30-45 zl za sztuke (o polskich zapomnij)-silikon do uszczelnienia silnika: 3,5 zl wzwyz pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 wał-korbowód+sworzeń+łożysko za 120zł? :eek2: Wał korbowy przecie kosztuje sam ze 300zł?? Źle mnei zrozumiałeś....Napisałem wał-......chodziło mi o regeneracje ile komplet kosztuje ,nie cały wał...oczywiscie on jest odpowiedni droższy a jego cena to cos ponad 350 zł:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Plus Okolo 100zl na wszelki wypadek jak cos sie Rozpier*** niespodziewanie podczas Remontu :D :D :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 ja teraz kupilem tlok za 65zl komplet-sfozeni pierscienie, wyglada przyzwoicie co do reszty to 60 zl lozyska na wal, ok 90 korbowud, ok 30 lozyska w skrzyni plus simeringi i pare pierdul.. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Spoko dzieki za szybkie odpowiedzi :D wiec trzeba miec te 500zł zeby zrobic silnik, wlasciwie chodzi mi tu o slinik, bo cos mi stuka w etce, mozliwe ze wal korbowy ale nie jestem pewien, wiem ze czekam mnie kapitalka nie wiem kiedy za rok moze za dwa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 myśle że w 2000 zł (już od 2 lat zbieram na ten remont.. ) się zmieszcze.. .. heh.. wiem co sobie teraz myślicie.. poje*alo kolesia.. moja etka wymaga niemal 100% odbudowy.., jest w stanie tragicznym (stali bywalcy forum znają jej historie) teraz pytanie: czy to się opłaca..? remont samego silnika napewno tak, ale całego motocykla..? niech każdy sam sobie odpowie na to pytanie, powiem tylko że dla mnie TAK, koszty są ogromne jak na nastolatka który nie pracuje (ale sukcesywnie gromadzi każdy grosz ) Co prawda moja etz działa dobrze ale tez by sie jej remoncik przydał i tez na wakacja planuję gruntowny remont, podobnie jak Ty odkładam kazdy grosz i myślę ze sie opłaca bo to się robi z pasji a nie zysku :D Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 ja na odwalenie moto cala zime zbieralem... i tez mysle ze jak dla siebie to niezalowac! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Nie chce być wscipski ale kiedy jeździcie na swoich maszynach jak w środku sezonu remonty przeprowadzacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Przeciez generalek nierobi się co rok...... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 zimom :mrgreen: ja palanuje za jakies 2 tygodnie juz wycjechac, zniose se plowke i czajniczek do garazu i niewyjde dopuki nie wyjade! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 hyhy to sie nazywa poswiecenie, mam natrzaskane na liczniku kolo ponad 12tys. km, silnik jest z 89 roku, po ilu km gdzies tak bedzie mnie czekac kapitalka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.