Pucek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Ja proponuje tak:Polać silnik benzyną i ją podpalić, wtedy silnik powinien zapalić (się) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 no też dobre rozwiązanie :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 ale te z torow wyscigowych nie maja ani starterow ani kopniakow (przynajmniej nie wszystki) odpalaja je na pych albo tylkne kolo klada na takiej rolce, ktora to kolo obraca... zasada odpalania podobna jak na pych :buttrock: przynajmniej tak widzialem na EURO SPORCIE 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 ale te z torow wyscigowych nie maja ani starterow ani kopniakow (przynajmniej nie wszystki) odpalaja je na pych albo tylkne kolo klada na takiej rolce' date=' ktora to kolo obraca... zasada odpalania podobna jak na pych :D przynajmniej tak widzialem na EURO SPORCIE 8)[/quote'] To się tyczy motocykli szosowych !!! Dla zredukowania wagi, konstruktorzy rezygnują z elektrycznych rozruszników :buttrock: Często też moża spotkać takie rozwiązanie w wyścigowych Apriliach RS 125 we Włoszech. W enduro/cross nie ma to sensu !!! Spróbuj odpalić motocykl na pych w błocie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.