Privat Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Założyłem light bary wedle tego schematu http://www.bractwo-suzuki...tbar-gradus.pdf z tym że zasilanie wziąłem z lampy gdzie fabrycznie były wypuszczone kable +/- jak pisze w schemacie instalacji Front accesory connectors .Wszystko ładnie świeci jednak jak gaszę lampy to w tym samym momencie przepala bezpiecznik który jest od tych przewodów , i tak za każdym razem lampy świecą a jak je gaszę to pali bezpiecznik.Pytanie brzmi : DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Pisze się wyłączaniu a nie wyłanczaniu, link do Twojego schematu nie działa.Popraw obie sprawy to pomogę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Poprawiam link : http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manuale/lightbar-gradus.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) Jeśli podłączyłeś wszystko jak na schemacie to problemu nie powinno być. Jednak Ty nie zrobiłeś tego według schematu obciążyłeś zasilanie, które nie jest przystosowane do takich żarówek choć na schemacie jest wyprowadzone jako zasilanie dla akcesoryjnego wyposażenia. Instrukcja jest bardzo dobra i zastosuj się do niej w 100 % czyli pociągnij "+" bezpośrednio z aku a masy lamp przykręć do ramy. Czy to zasilanie ma oddzielny włącznik na kierownicy? Edytowane 11 Lipca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jeśli podłączyłeś wszystko jak na schemacie to problemu nie powinno być. Jednak Ty nie zrobiłeś tego według schematu obciążyłeś zasilanie, które nie jest przystosowane do takich żarówek choć na schemacie jest wyprowadzone jako zasilanie dla akcesoryjnego wyposażenia. Instrukcja jest bardzo dobra i zastosuj się do niej w 100 % czyli pociągnij "+" bezpośrednio z aku a masy lamp przykręć do ramy. Czy to zasilanie ma oddzielny włącznik na kierownicy? Masa jest oczywiście z ramy , a zasilanie do którego podłączyłem nie ma żadnego przełącznika i bez względu na położenie stacyjki jest w nim napięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 wyglada na to, ze w przekazniku robi sie zwarcie, choc to dosc dziwne bo problem ten z uwagi na budowe przekaznika wlasciwie zaistniec nie powinien...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) Rozumiem, że lightbary gasisz dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?Jeśli nie to napisz w jaki sposób wyłączasz LB.Jednak powtórzę, że Twoje podłączenie nie ma nic wspólnego ze schematem, który pokazałeś.EDIT. Jak masz schemat na którym pokazane jest wyprowadzenie do którego się podłączyłeś to poproszę. Edytowane 11 Lipca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Rozumiem, że lightbary gasisz dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?Jeśli nie to napisz w jaki sposób wyłączasz LB.Jednak powtórzę, że Twoje podłączenie nie ma nic wspólnego ze schematem, który pokazałeś.EDIT. Jak masz schemat na którym pokazane jest wyprowadzenie do którego się podłączyłeś to poproszę. Nie ma znaczenia stacyjka w przewodach prąd jest non-stop , a LB gaszę zamontowanym przełącznikiem . Przewody do których popiołem LB zaznaczone czerwonym kółkiem na schemacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) Schematu połowa i jest niemalże nieczytelny.Sprawdź skąd idzie ten przewód, który ma 12V bo jak wyżej napisałem może nie być przystosowany do takiego obciążenia. Poza tym nie napisałeś jakiej wartości wywala ten bezpiecznik.Na koniec napiszę również to co pisałem wcześniej abyś zrobił to jak na schemacie i zastosował się dokładnie do opisu ponieważ możesz puścić z dymem swój motocykl.Zakładam się, że przewód do którego się podłączyłeś ma przekrój 0,5 a maksymalnie 0,75.Czy dobrze rozumiem Twoją wypowiedź, że w obu przewodach zaznaczonych jest napięcie?Czy też jeden to masa a drugi to +12V? Edytowane 11 Lipca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Czy też jeden to masa a drugi to +12V? tak jeden to + drugi - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Tak czy owak już wszystko jest wyjaśnione. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.