brzoza_tom Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Siema wszystkim:) Na początku piszę od razu, że jestem świadom iż tematów od gaźnika jest multum, ale w tym wypadku nie wiem czy powodem mojego problemu jest gaźnik.Do sedna:Zrobiłem remont silnika (szlif cylindra, nowy wał z korbowodem, tłok, simmeringi, łożyska itd). Wszystko po złożeniu powinno być ok a dzieje się tak, że po odpaleniu (na kopkę) motor wbija strasznie wysokie obroty rzędu 7 - 9 tys. :( Nie jest to wina linki, bo sprawdzałem czy nigdzie się na zahaczyła itd. Powiedzcie mi czy takie strasznie wysokie obroty mogą być spowodowane rozregulowanym gaźnikiem???? Dodam od razu, że śrubki od regulacji mieszanki z powietrzem i od obrotów nie reagują :( Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na to to będę bardzo wdzięczny bo mam zamiar jutro sprawdzić gaźnik (poziom pływaka) itd. Czekam z niecierpliwością bo ciepło na dworze aż chce się jeździć. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Siema wszystkim:) Na początku piszę od razu, że jestem świadom iż tematów od gaźnika jest multum, ale w tym wypadku nie wiem czy powodem mojego problemu jest gaźnik.Do sedna:Zrobiłem remont silnika (szlif cylindra, nowy wał z korbowodem, tłok, simmeringi, łożyska itd). Wszystko po złożeniu powinno być ok a dzieje się tak, że po odpaleniu (na kopkę) motor wbija strasznie wysokie obroty rzędu 7 - 9 tys. :( Nie jest to wina linki, bo sprawdzałem czy nigdzie się na zahaczyła itd. Powiedzcie mi czy takie strasznie wysokie obroty mogą być spowodowane rozregulowanym gaźnikiem???? Dodam od razu, że śrubki od regulacji mieszanki z powietrzem i od obrotów nie reagują :( Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na to to będę bardzo wdzięczny bo mam zamiar jutro sprawdzić gaźnik (poziom pływaka) itd. Czekam z niecierpliwością bo ciepło na dworze aż chce się jeździć. :)lewym powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak jak kolega napisał, łapie Ci lewe powietrze. Do sprawdzenia: simering na wale od strony magneta, najlepiej założyć nowy bo to wydatek rzędu 5zł,wszystkie połączenia pomiędzy gaźnikiem, a cylindrem. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Też stawiam na lewe powietrze, sprawdź stan krućca ssącego czy nie jest popękany i czy podłączyłeś dozownik oleju, gas box czy jest podłączony i szczelny. Jeżeli wszystko jest ok to simmering od strony magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza_tom Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) Lewym powietrzem? To by było logiczne i w sumie dla mnie najlepsze rozwiązanie jakbym zlokalizował gdzie może takie powietrze łapać. Masz jakieś pomysły? Może coś wspólnego ma to, że zrezygnowałem z dozownika oleju i sam robię mieszankę? Wtedy chyba należy zatkać wszystkie dysze, która są wolne, nie? Ale tak zrobiłem i dalej to samo ;/ Tu widzę koledzy mowią ze to simmering. Ale to możliwe skoro motor nie przejechał od remontu nawet 100 metrów a były nowiutkie? 5zł to jest nic ale u nas w sklepie zdzieraja nawet na tym po 2 dyszki ;p Edytowane 6 Lipca 2011 przez brzoza_tom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Lewym powietrzem? To by było logiczne i w sumie dla mnie najlepsze rozwiązanie jakbym zlokalizował gdzie może takie powietrze łapać. Masz jakieś pomysły? Może coś wspólnego ma to, że zrezygnowałem z dozownika oleju i sam robię mieszankę? Wtedy chyba należy zatkać wszystkie dysze, która są wolne, nie? Ale tak zrobiłem i dalej to samo ;/ Tu widzę koledzy mowią ze to simmering. Ale to możliwe skoro motor nie przejechał od remontu nawet 100 metrów a były nowiutkie? 5zł to jest nic ale u nas w sklepie zdzieraja nawet na tym po 2 dyszki ;pto kup w normalnym sklepie za piątkę, a reszte przeznacz na autobus, aby tam dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ile?! :ph34r: To narazie go zostaw, chodzi o to że może być krzywo zabity lub sprężynka spadła przy zakładaniu czy coś. A króciec sprawdza się psikając na niego np. Plakiem, jak silnik zmieni obroty znaczy że tam łapie lewe powietrze. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza_tom Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) Bardzo doceniam wszelką pomoc i na razie jestem zielony w temacie mechaniki 2T, ale chciałbym się czegoś nauczyć i tu nie chodzi o 5 czy 20 zł. Kupię co będzie trzeba,ale najbardziej chciałbym zlokalizować powód dlaczego tak się dzieję i PRZYCZYNĘ. Skoro mówicie, że to simmering to kupię nowy i jutro założę, Ale nadal nie wiem jaki to ma sens skoro tamten był nowy i jak mógł się uszkodzić??? Pozdrawiam No widzę, że kolega mi tu chociaż wytłumaczył:) No nie jeżdziłem nic prawie w ogóle bo na dotarciu chyba nie jest najlepiej jeżdzić z obrotami rzędu 10 tysięcy na sam początek, nie? Dzięki za pomoc. Jutro będę działał :) Edytowane 6 Lipca 2011 przez brzoza_tom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 (edytowane) No na dotarciu radziłbym unikać, co najwyżej można go od czasu do czasu przeciągnąć na obrotach ale nie za często. Edytowane 7 Lipca 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak odłączyłeś dozownik to zaślepiłeś wężyk na krućcu którym podawany był olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza_tom Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 DAMIANO jesteś WIELKI!!! :) Chociaż dziękuję wszystkim za pomoc! Faktycznie tak wysokie obr. nie mogły być spowodowane gaźnikiem. Wąż który doprowadzał olej do króćca faktycznie nie był zatkany i tam łapał lewe powietrze. Po zaślepieniu go obroty spadły z 9 tys do 4tys:) Także muszę jeszcze dokładnie przeszukać inne podejrzane miejsca, bo to i tak o trochę za dużo:)A powiedzcie mi jeszcze czy ta śruba od wolnych obrotów to jest jakaś specjalna? Bo wczoraj bawiłem się nią trochę i gdzieś ją ZGUBIŁEM :/ Poza tym motorek chodzi jak igiełka :) JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ CHŁOPAKI! :)) Miłego weekendu wszystkim! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Lewym powietrzem? To by było logiczne i w sumie dla mnie najlepsze rozwiązanie jakbym zlokalizował gdzie może takie powietrze łapać. Masz jakieś pomysły? Może coś wspólnego ma to, że zrezygnowałem z dozownika oleju i sam robię mieszankę? Wtedy chyba należy zatkać wszystkie dysze, która są wolne, nie? Ale tak zrobiłem i dalej to samo ;/ Tu widzę koledzy mowią ze to simmering. Ale to możliwe skoro motor nie przejechał od remontu nawet 100 metrów a były nowiutkie? 5zł to jest nic ale u nas w sklepie zdzieraja nawet na tym po 2 dyszki ;p Wiec co Ty wtedy zatkałeś? :banghead: Skoro pisałeś że zatkałeś "dysze" na moje rozumienie króciec od przewodu podającego olej do cylka to ja i nikt inny Ci nie sugerował żebyś go zatkał tylko co Damiano bo miał być zatkany :ph34r: Która dokładnie śruba? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza_tom Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Wiec co Ty wtedy zatkałeś? :banghead: Skoro pisałeś że zatkałeś "dysze" na moje rozumienie króciec od przewodu podającego olej do cylka to ja i nikt inny Ci nie sugerował żebyś go zatkał tylko co Damiano bo miał być zatkany :ph34r: Która dokładnie śruba? No już zostawmy ten temat z dyszami za sobą:) Grunt, że w końcu ktoś z Was naprowadził mnie na prawidłowe rozwiązania a WDZIĘCZNY jestem WAM WSZYSTKIM :) No chodzi mi o tę srubę przy gaźniku, która jest odpowiedzialna za ustawianie wolnych obrotów. Taka na sprężynce na krzyżaka:) Może znajdę jakąś podobną. ZAUWAŻYŁEM JEDNAK, ŻE SPOD SILNIKA KAPIE MI OLEJ. DOKŁADNIE NIE WIEM SKĄD ALE SKRAPLA SIĘ NA SAMYM SPODZIE CYLINDRA I ZAWSZE JAK ZAUWAŻAM POŻNIEJ JEST MAŁA PLAMA PO NIM. KOLEGA POWIEDZIAŁ, ŻE UŻYWAM TERAZ BOGATSZEJ MIESZANKI BO JEST NA DOTARCIU I ŻEBYM SIĘ NIE PRZEJMOWAŁ BO TO NORMALNE, ŻE SILNIK WYRZUCA NADMIARA OLEJU... CZY KOLEGA MA RACJĘ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 No już zostawmy ten temat z dyszami za sobą:) Grunt, że w końcu ktoś z Was naprowadził mnie na prawidłowe rozwiązania a WDZIĘCZNY jestem WAM WSZYSTKIM :) No chodzi mi o tę srubę przy gaźniku, która jest odpowiedzialna za ustawianie wolnych obrotów. Taka na sprężynce na krzyżaka:) Może znajdę jakąś podobną. ZAUWAŻYŁEM JEDNAK, ŻE SPOD SILNIKA KAPIE MI OLEJ. DOKŁADNIE NIE WIEM SKĄD ALE SKRAPLA SIĘ NA SAMYM SPODZIE CYLINDRA I ZAWSZE JAK ZAUWAŻAM POŻNIEJ JEST MAŁA PLAMA PO NIM. KOLEGA POWIEDZIAŁ, ŻE UŻYWAM TERAZ BOGATSZEJ MIESZANKI BO JEST NA DOTARCIU I ŻEBYM SIĘ NIE PRZEJMOWAŁ BO TO NORMALNE, ŻE SILNIK WYRZUCA NADMIARA OLEJU... CZY KOLEGA MA RACJĘ???????????Zależy skąd, z wydechu trochę może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.