JakubBMW Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Sprzedam motocykl BMW R 1200 GS. rocznik 2008. http://moto.gratka.pl/tresc/12696883.html?ko=130747388006b2f54edcbab8ad71826c kontakt: Jakub: 728 480 194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakubBMW Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Wyposażenie:- abs, asc, esa, komputer, podgrzewane manetki, alarm, kierunkowskazy led,- mocowanie kufrów, chromowany tlumik, osłony dłoni- niskie siedzenie Silnik Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm Pojemność 798 cm3 Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.) Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.) Stopień sprężania 12.0 : 1 Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3 Osiągi/Zużycie paliwa Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.8 l/100 km Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95 Instalacja elektryczna Alternator Alternator trójfazowy 400 W Akumulator Typ 12 V/14 Ah Przeniesienie napędu Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła Zawieszenie/Hamulce Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm Rozstaw kół 1578 mm Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm Kąt nachylenia główki ramy 64° Koła szprychowe Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21" Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17" Opony, przód 90/90 - 21 54V Opony, tył 150/70 - 17 69V Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy ABS Jako opcjonalne wyposażenie dodatkowe: System ABS BMW Motorrad (wyłączany) Wymiary/masy Długość 2320 mm Szerokość (z lusterkami) 945 mm Wysokość (bez lusterek) 1350 mm Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone zawieszenie 850 mm) Szerokość kanapy, masa bez obciążenia 1940 mm (obniżone zawieszenie 1900 mm) Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 207 kg Masa sucha 2) 185 kg° Dopuszczalna masa całkowita 443 kg Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 236 kg Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l Rezerwa paliwa Około 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Silnik Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm Pojemność 798 cm3 Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.) Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.) Stopień sprężania 12.0 : 1 Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3 Osiągi/Zużycie paliwa Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.8 l/100 km Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95 Instalacja elektryczna Alternator Alternator trójfazowy 400 W Akumulator Typ 12 V/14 Ah Przeniesienie napędu Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła Zawieszenie/Hamulce Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm Rozstaw kół 1578 mm Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm Kąt nachylenia główki ramy 64° Koła szprychowe Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21" Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17" Opony, przód 90/90 - 21 54V Opony, tył 150/70 - 17 69V Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy ABS Jako opcjonalne wyposażenie dodatkowe: System ABS BMW Motorrad (wyłączany) Wymiary/masy Długość 2320 mm Szerokość (z lusterkami) 945 mm Wysokość (bez lusterek) 1350 mm Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone zawieszenie 850 mm) Szerokość kanapy, masa bez obciążenia 1940 mm (obniżone zawieszenie 1900 mm) Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 207 kg Masa sucha 2) 185 kg° Dopuszczalna masa całkowita 443 kg Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 236 kg Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l Rezerwa paliwa Około 4Chyba Ci się motocykle pomyliły :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Się pomyliły. Wystarczy przeczytać co się wkleja (pomijając to co nie widać) ale np. koła szprychowane od odlewanych łatwo rozpoznać. Szprychowane to takie jak w rowerze.A po co kopiować dane z manuala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.