_Monter_ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Również myślę o uwalonym module z powodu zawyżonego napięcia na instalację. Jednak zanim zacznie wymieniać się moduł to warto sprawdzić resztę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 (edytowane) sprawa w tej chwili wygląda następująco;-Mam światła krótkie długie-Mam kierunki -Mam sygnał -Mam STOP tył przód -Nie działa kontrolka oleju bo wcześniej mając wbity bieg próbując odpalić świeciło się OIL -Nie działa kontrolka luzu-Rozrusznik kręci normalnie -Nie ma iskry na świecach tylko tak jak pisałem podczas dotykania przewodem - do akumulatora iskra przeskakuje-Nie działa pompka paliwa W instalacji nie zaobserwowałem żadnych upaleń stopień smrodu itp. Moduł można sprawdzić w domowych warunkach?Otworzyłem go i nie widać żeby coś się spaliło ale takie patrzenie to sobie można.. Regulator mam taki http://www.motowarsztat.com.pl/ RN-05i on podczas pracy silnika był troszkę ciepły taki letni nie gorący Wcześniej motocykl chodził elegancko wkręcał się do czerwonego pola jeździłem jeździłem zrobiłem z 6000km i padł oryginalny regulator napięcia wystrzelił po prostu i był cały czarny. Kupiłem drugi regulator ale chciałem jak najtaniej to zrobić to kupiłem regulator MADE IN CHINA który spalił się po dotknięciu przycisku od rozrusznika. Kupiłem więc ten regulator sądząc że problem zniknie początkowo tak było podłączyłem regulator odpaliłem i SUPER jest ładowanie wszystko działa.. dodałem więcej gazu wywaliło bezpiecznik i teraz mamy to co opisałem wyżej czyli NIC ;/ Edytowane 28 Czerwca 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Dość wyraźnie zalatuje to modułem ale...z tego co pamiętam to jest już drugi regulator, który wstawiłeś i znowu koopa. Wcześniej miałęś problem z I w sumie może gdzieś być zwarcie. Jeśli jesteś pewny instalacji to kupiłbym na Twoim miejscu moduł.Modułu nie sprawdzisz bez podstawienia drugiego, pomiary według serwisówk nie sa autentyczne ponieważ są rozpisane na firmowe mierniki.Wiem, ze jesteś w kropce ale jak nie mam takiego przypadku pod ręką to ciężko trochę. P.S. Wiem wiem wiem....na Twoim oryginalnym schemacie, tym, który mi pokazałeś w poprzednim temacie jest main relay czyli drugi sterownik elektryki zaraz po module. Jest złożone nieco urządzenie elektroniczne oznaczone na Twoim schemacie numerem 40. Znajdź to i zdejmij obudowę..tam musi coś być zjarane bo ten element sterujue właś nie kontrolkami luzu i oleju.Do boju kolego i dawaj znać co mi jak. Edytowane 28 Czerwca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 (edytowane) No to idę do garażu :D Wróciłem no i jest kontrolka OIL i NEUTRAL żarówki się spaliły. Teraz jest tak;- przekręcę kluczyk jest ok - wezmę przełącznik na ON i żarówka Neutral przygasa- wciskam przycisk rozrusznika rozrusznik nie kręci rusza się tylko wskazówka od obrotomierza wciskam mocniej włącznik to wskazówka wyżej zupełnie jak dawał bym gazu :D moim zdaniem uszkodzony jest albo moduł albo ten przekaźnik ( chociaż przepaleń ani nic z tych rzeczy nie widać ) Edytowane 28 Czerwca 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zakładam, ze może to być przekaźnik. Dawaj mi foty i jednej i drugiej strony. Jesteśmy coraz bliżej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Monter masz na myśli zdjęcia schematu bo nie zrozumiałem Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Rozbierz ten przekaźnik i chcę foty jego wnętrznosci od strony druku i elementów. Wyraźne poproszę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Oto zdjęcia;http://imageshack.us/g/864/s4030098.jpg/ Nie widać żeby coś spalone było nie śmierdzi ani nic.Dodam że teraz jest tak że przełączam na ON nie przygasa NEUTRAL wciskam przycisk rozrusznika, rozrusznik nie kręci tylko coś w nim się dzieje ale nie kręci i wszystko przygasa... Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 To teraz pozostaje sprawdzić dokładnie (przemierzyć pod zasilaniem) przekaźnik rozrusznika i później sam rozrusznik. Moze byc sytuacja, ze rozrusznik wali takie zwarcie. Kurcze...jeśli z instalacją jest wszystko ok. to pozostaje rozrusznik, nie wiem czy stojan oglądałeś na zywo i moduł. Ale moduł nie spowodowałby takiego zwarcia żeby 30 amper wysadzić więc jakby był uszkodzony to cos go musiało wysadzic..Sprawdzaj przekaźnik i rozrusznik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Dobrze Monter się sprawdzi :) będę pisać co i jakAaa właśnie stojan oglądałem żadnych upaleń przepaleń ani smrodu spalenizny moduł otworzyłem też z tego plastiku i żaden kondensator nie wylany nic nie przepalone wydaje się działać rozrusznik i przekaźnik sprawdzę jutro ;) Więc tak;Wszystko wydaje się być ok działają kontrolki rozrusznik kręci ALE nie ma iskry. Dziś może uda mi się załatwić moduł podmienię sprawdzę co i jak A może impulsator padł? Edytowane 28 Czerwca 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Kupiłem sobie lepszy multimetr :D Poza tym zmieniłem przekaźnik z innej FZR i nic nadal nie ma iskry może jednak moduł? Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Zakładam że stary moduł dalej się grzeje razem z cewkami.Wywal go. Odepnij regulator przed ponownym odpaleniem , bo nowy moduł z dymem znów puścisz . Zanim zapniesz nowe ładowanie :- wrzuć dodatkowy bezpiecznik tuż za akumulatorem , powiedzmy 15A (ale nie na grubym przewodzie od rozrusznika :icon_mrgreen: , tylko na cieńkim kablu wyprowadzanącym + na instalcję)- oskub moto z plastików , odpal i zacznij ruszać wiązka , po kawałku kazdy sznur , jezeli moto nagle zgaśnie - to moze to byc miejsce ze zwarciem lub przerwą , sprawdź czy bezpecznik poszedł . Jak tak to jest zwarcie . Pooglądaj jak wiązka porusza się razem z miejscem które sprawdzasz , czy nie ma możliwosci zwarcia w innym miejscu . Myśle że jest to jakaś metoda na znalezienie problemu . I jeszcze taka sprawa - nie wiem jak u ciebie , ale grzebałem kiedyś przy 3HE , pod zadupkiem były grupy styczników i innych urządzeń . Jedno z nich odpowiadało za odłączenie zapłonu przy rozłożonej stopce , zj**ało się i przypadkowo odcinało zapłon . Wymiana uzdrowiła moto . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Tak moduł się grzeje i cewki też się grzeją Czyli tak; - regulator odłączony mam - dodam ten bezpiecznik tak jak mówisz Aaa i jeszcze cus :D Czy regulator mógł paść? nie wygląda na zepsuty nawet się nie zagrzał po prostu moto zgasło hm Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Regulator może wyglądać dobrze i elektronika z reguły nie ma widocznych śladów uszkodzenia. Zostaw go, jak uruchomimy wszystko to się go podłączy aby sprawdzić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 PANOWIE OGŁASZAM WSZEM I WOBEC DZIAŁA!!!!!!!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: _Monter_ janosikkkDzięki wielkie!!! więc teraz tak-Zmieniłem moduł moto odpaliło normalnie, podłączyłem regulator ale sprawdzam ładowanie od 13-18V zgasiłem motor. Pochodził na wolnych obrotach i regulator chyba się skalibrował bo pokazuje max +/- 15V :D ale pytanie mam takie co do regulatora czy on się właśnie w taki sposób ustawił? Może wtedy jak wywaliło bezpiecznik bo to zrobił mój ojciec ja byłem w pracy podłączył regulator się nie skalibrował dodał od razu gazu ładowanie skoczyło do zbyt dużego poziomu i się spalił moduł Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.