qba135 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam . Mam problem z moją wueską . Otóż kiedyś jak ją zrobiłem to paliła na dotyk , teraz po dłuższym czasie stania chciałem ją odpalić . No i nic . Zobaczyłem czy jest iskra , i jest (mam podłączony prostownik bezpośrednio pod cewkę) . Ale zobaczyłem też że świeca jest sucha jak pieprz :/ . Więc wyczyściłem gaźnik , znów kopie i nie pali :/ a świeca nadal sucha . Więc się wkurzyłem i kupiłem nowy gaźnik , i nadal jest to samo . A wcześniej paliła na dotyk :( . Co jej może być ? Proszę o pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam . Mam problem z moją wueską . Otóż kiedyś jak ją zrobiłem to paliła na dotyk , teraz po dłuższym czasie stania chciałem ją odpalić . No i nic . Zobaczyłem czy jest iskra , i jest (mam podłączony prostownik bezpośrednio pod cewkę) . Ale zobaczyłem też że świeca jest sucha jak pieprz :/ . Więc wyczyściłem gaźnik , znów kopie i nie pali :/ a świeca nadal sucha . Więc się wkurzyłem i kupiłem nowy gaźnik , i nadal jest to samo . A wcześniej paliła na dotyk :( . Co jej może być ? Proszę o pomoc . Np. moze byc uszkodzony uszczelniacz na wale korbowym,moze lapac lewe powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEKSETA Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Weź troszkę paliwa do strzykawki i wlej bezpośrednio do cylindra może załapie. paliwo wlewaj przez otwór na świecę. (piszę tak bo kolega też miał tak kiedyś i to pomogło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zamiast kręcić świecą można zdjąć filtr powietrza, i przy otwartej przepustnicy wpuścić do komory korbowej kilka ml paliwa. Jak zaskoczy i zgaśnie to rozkręcić gaźnik, przeczyścić dysze, sprawdzić drożność zaworka pływaka, sprawdzić drożność kranika.Uszczelniacze raczej od stania się nie psują, prawdopodobnie gaźnik, bąć kranik, albo wszystko razem zaszło syfem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 albo zrób tak przytkaj ręko wejscie do filtra powietrza i wtedy pal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba135 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 ehh... nic nie pomogło :/ . Jedynie trochę poszczelał aż lekki dymek poleciał i gwałtownie wystrzeliwał kopką (jak wlewałem bene do cylindra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Sprawdź czy zapłon jest poprawnie ustawiony. Postrzelał? W co? W gaźnik, w wydech? Jeśli silnik odbija kopką to zbyt wczesny zapłon i łapie lewe obroty. Kiedy się wprowadzi benzynę do komory korbowej odpali tylko na chwilę. Wykręć dysze z gaźnika i delikatnie przeczyść je igłą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba135 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Strzelał w wydech aż ogień mi dzisiaj wyszedł xD . I z gaźnika od strony filtra powietrza dym leciał o,O . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Strzelał w wydech aż ogień mi dzisiaj wyszedł xD . I z gaźnika od strony filtra powietrza dym leciał o,O .Wygląda na zbyt póżny zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.