Skocz do zawartości

Poszukuje drugiego motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wielkie za propozycje! Jeśli chodzi o budżet, to jeśli warto poczekam troszkę, dołożę.

Tak, pasażer i ładunek wolałbym mieć jakiś zapas mocy, tak więc coś mocniejszego można polecić. Jednak, większa moc to i większe spalanie, i nie wiem jak to ma się to umiejętności i doświadczenia.

 

Honda NTV 650 bardzo przypadła mi do gustu i widzę że wszyscy chwalą za bez awaryjność, co jest u mnie bardzo ważne.

 

I tutaj właśnie kwestia mocy, z pasażerką i bagażem, nie koniecznie z kuframi chciałbym poruszać się mimo wszystko szybciej. Chciałbym osiągać prędkości autostradowe bez problemu, i właśnie jak kolega wyżej napisać mieć możliwości trochę więcej.

 

Czy jest sens inwestować w większą pojemność, tym samym moc?

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak, źle, może trochę przesadziłem z tymi problemami, zależy ile bagażu ma się na pokładzie.

Myślę, że po 125cm3 i tak będzie Pan zadowolony z wymienionych tutaj motocykli.

W Twoim budżecie spokojnie wyrwiesz NTV z kuframi, gmolami itp.

Gdybyś miał coś na oku to daj znać, pomogę w ocenie.

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, naczytałem się o NTV wiele dobrego, tak więc powoli zacznę się rozglądać i zdobywać gotówkę.

 

Dzięki wielkie za całą pomocą, i na pewno się odezwę jak coś znajdę, byście mogli mi pomóc w ocenie danego egzemplarza!

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dużo planujesz podróżować to poleciłbym jakiś motocykl przynajmniej z półowiewką. Naprawdę dużo daje w porównaniu do nakeda.

 

Bandit S - niestety jeździłem tylko rocznikiem 2003 i nie jest w budżecie ale jest to bardzo przyjemne moto.

 

Fazer 600 - do jazdy z pasażerką trzeba by przerobić siedzenie bo się ślizga( a najlepiej założyć przerobioną całkowicie kanapę, to daje radę naprawdę) no i szukać wersji już z obniżonymi podnóżkami dla plecaka bo inaczej niewyróbka. Do tego dobrze by było jakby miał regulowane przednie zawieszenie. Przydaje sie wyższa szyba lub zamontowany deflektor - prędkość 140 km/h odczuwa się jakbyś jechał osiemdziesiątką samochodem.

Motocykl praktycznie niezniszczalny, choc u siebie zarżnąłem skrzynie biegów ale to był kat.

Ponoć zużywają się króćce ssące no i fakt widziałem je zniszczone, u mnie od ponad 30 tyś km nic się przy nich nie dzieje.

 

Spalanie przy spokojnej jeździe spokojnie można mieć na poziomie 4,5 ltr.

Mam zmienioną przednią zębatkę i na trasie pali mi 5 ltr, jak szaleję to pali 7 ltr. Ciekawostka - na torze spalił mi 17 ltr :)

 

Wiem od 2 osób, że nie nadaje się na pierwsze moto bo zachęca do ostrej jazdy i jaka osoba by nie była spokojna to i tak odkręci.

 

Za 5 tysi powinieneś wyrwać anglika z pierwszych roczników ale z pierwszych roczników dla plecaka koniecznie trzeba dołożyć parę zł i wymienić mocowania tylnych podnóżków i pokombinować żeby obniżyć tłumik. No chyba, że jesteś sadystą :)

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...