siecki Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Wrzucam kilka informacji na temata tego moto. Jeśli ktoś potrzebuje mogę podac więcej, gdyz posiadam serwisówkę. Masa bez płynów 175 kg (1988 r)Rozmiary opon: przód 90/90-21 54S tył 130/80 -17 65SCiśnienie w ogumieniu 2,0 2,0Ilość oleju w silniku: 2,8 l po rozbiórce silnika, 2,4 po wymianie filtra 2,2 bez wymiany filtraCiśnienie sprężania: 1177 kPa (12 kg/cm^2)Położenie śruby regulującej skład mieszanki: 2,5 obr wykręcićPoziom plywaka: 7mmObr biegu jalowego: 1300 +/- 100 obr/minŚwiece zapłonowe: Denso X24EPR-U9; NGK DPR8EA-9Momenty dokręcania głowicy: M10 -35-45 Nm; M8 20-25Nm; M6 8-12Nm,Pojemność układu chlodzenia: 1,75l,Luzy zaworowe: ssanie 0,10; wydech 0,10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Witam.Od niedawna też jeżdżę Transalpem...(wcześniej Zygzak)...może wiesz jakie przbiegi podaje fabryka między wymianą oleju... bo gdzieś wyczytałem , że co 12 tys km. i jeszcze pytanko...czy w Twoim motocyklu nie ma delikatnych wycieków spod gumowych krućców łączących gażniki z głowicami...?? Bo u mnie w tym miejscu delikatnie sączy sie benzyna i na głowicy tworzą sie przebarwienia..pozdro.Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 9 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Tak faktycznie przebiegi między wymianą oleju to 12 tyś km jednak ja wymieniam co 10. Co do wycieków to musisz mieć coś nie tak z tymi krućcami u mnie jest sucho. Poprostu zdemontuj je i zobacz być może trz je wymienić. Z którego roku masz Transalpa? Jeśli poniżej 93 to mam dla Ciebie cenne informacje . Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Mój jest z 98 r. i jeśli licznik wskazuje faktyczny przebieg...to ma 32 tys . km ( ? )... po przesiadce z Zygzaka to zupełnie inna bajka...chyba już nie przesiąde się na inny motocykl niż enduro... chociaż po przekroczeniu 6-7 tys obrotów odczuwa się troszkę wibracje ... ale ogólenie jestem motocyklem zachwycony...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Jeśli masz 98 no to spoko bo wczesniejsze modele miały problemy z modułami. Mam identyczne odczucia Kiedyś jeździłem Enduro potem miałem dwa sezony na FZ 750 i teraz powrót do Enduraka i stwierdzam że to jest to ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricorro Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Co do wycieków spod króćców -tam jest taki dystans pomiędzy główką śruby a nakrętką po prostu tuleja metalowa i dokręcając dokręcicie tylko opaskę do dystansu trzeba ten dystans albo wywalić i przykręcić z czuciem albo jak ja i to polecam skrócić ok 2mm (szlifierka kątowa tuleja w szczypce i jazda) i powinno być GIT! opaska silniej ściśnie króciec. Zaznaczę że wystarczy tylko dolny przy cylindrze górnego raczej nie trzeba paliwo w górę nie idzie. PS. Piękny odgrzany kotlet z 2004 roku ale może komuś się przyda Edytowane 16 Marca 2019 przez Ricorro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.