Skocz do zawartości

Dane XL600V


Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam kilka informacji na temata tego moto. Jeśli ktoś potrzebuje mogę podac więcej, gdyz posiadam serwisówkę.

 

Masa bez płynów 175 kg (1988 r)

Rozmiary opon: przód 90/90-21 54S tył 130/80 -17 65S

Ciśnienie w ogumieniu 2,0 2,0

Ilość oleju w silniku: 2,8 l po rozbiórce silnika, 2,4 po wymianie filtra 2,2 bez wymiany filtra

Ciśnienie sprężania: 1177 kPa (12 kg/cm^2)

Położenie śruby regulującej skład mieszanki: 2,5 obr wykręcić

Poziom plywaka: 7mm

Obr biegu jalowego: 1300 +/- 100 obr/min

Świece zapłonowe: Denso X24EPR-U9; NGK DPR8EA-9

Momenty dokręcania głowicy: M10 -35-45 Nm; M8 20-25Nm; M6 8-12Nm,

Pojemność układu chlodzenia: 1,75l,

Luzy zaworowe: ssanie 0,10; wydech 0,10mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Od niedawna też jeżdżę Transalpem...(wcześniej Zygzak)...może wiesz jakie przbiegi podaje fabryka między wymianą oleju... bo gdzieś wyczytałem , że co 12 tys km. i jeszcze pytanko...czy w Twoim motocyklu nie ma delikatnych wycieków spod gumowych krućców łączących gażniki z głowicami...?? Bo u mnie w tym miejscu delikatnie sączy sie benzyna i na głowicy tworzą sie przebarwienia..

pozdro.Piotrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak faktycznie przebiegi między wymianą oleju to 12 tyś km jednak ja wymieniam co 10. Co do wycieków to musisz mieć coś nie tak z tymi krućcami u mnie jest sucho. Poprostu zdemontuj je i zobacz być może trz je wymienić. Z którego roku masz Transalpa? Jeśli poniżej 93 to mam dla Ciebie cenne informacje . Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest z 98 r. i jeśli licznik wskazuje faktyczny przebieg...to ma 32 tys . km ( ? )... po przesiadce z Zygzaka to zupełnie inna bajka...chyba już nie przesiąde się na inny motocykl niż enduro... chociaż po przekroczeniu 6-7 tys obrotów odczuwa się troszkę wibracje ... ale ogólenie jestem motocyklem zachwycony...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz 98 no to spoko bo wczesniejsze modele miały problemy z modułami. Mam identyczne odczucia Kiedyś jeździłem Enduro potem miałem dwa sezony na FZ 750 i teraz powrót do Enduraka i stwierdzam że to jest to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 14 lat później...

Co do wycieków spod króćców -tam jest taki dystans pomiędzy główką śruby a nakrętką po prostu tuleja metalowa i dokręcając dokręcicie tylko opaskę do dystansu trzeba ten dystans albo wywalić i przykręcić z czuciem albo jak ja i to polecam skrócić ok 2mm (szlifierka kątowa tuleja w szczypce i jazda) i powinno być GIT! opaska silniej ściśnie króciec. Zaznaczę że wystarczy tylko dolny przy cylindrze górnego raczej nie trzeba paliwo w górę nie idzie.

 

PS. Piękny odgrzany kotlet z 2004 roku ale może komuś się przyda

Edytowane przez Ricorro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...