Skocz do zawartości

SV 650S vs. GSX 650F


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę bardzo er6 czy xj6

 

Fikcja!

 

ER6 "wciąga SV 650 nosem" (patrz różne testy).

XJ6 gotowa do jazdy to 205 kg vs. 241 kg w suzuki na "sucho" wg www.suzuki-moto.pl

Te motocykle są co najwyżej porównywalne, choć XJ-tą nie jechałem.

 

Myślę, że nie ma sensu teoretyzować, a kolega zainteresowany zakupem winien umówić się po zrobieniu prawka na jazdy testowe i porównać co go kręci - test np. Gladiusa vs. GSX-F

Edytowane przez Iwo

To be happy add to your possessions but subtract from your desires

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fikcja!

 

ER6 "wciąga SV 650 nosem" (patrz różne testy).

XJ6 gotowa do jazdy to 205 kg vs. 241 kg w suzuki na "sucho" wg www.suzuki-moto.pl

Te motocykle są co najwyżej porównywalne, choć XJ-tą nie jechałem.

 

Myślę, że nie ma sensu teoretyzować, a kolega zainteresowany zakupem winien umówić się po zrobieniu prawka na jazdy testowe i porównać co go kręci - test np. Gladiusa vs. GSX-F

Tzn że źle że moto jest lżejsze? Bo jakoś nie łapie. Zawsze mi się wydawało, że lżejszym się łatwiej manewruje.

A kolega i tak zrobi tak jak będzie chciał.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn że źle że moto jest lżejsze? Bo jakoś nie łapie. Zawsze mi się wydawało, że lżejszym się łatwiej manewruje.

 

Nie, mam na mysli, że niższa masa w XJ rekompensuje ciut słabsze osiągi silnika, przez co są one podobne.

 

Z kolei latając ze znajomymi przekonałem się, że ER6 wykazywała się zajebistym startem. Przez pierwsze 50 metrów trudno dotrzymać jej kroku - taka charakterystyka silnika i zestopniowanie skrzyni biegów. Sportom typu R6 czy choćby CBR-a trudniej za każdym razem tak wystartować z uwagi na liniowo unoszące sie koło. ER6 nie ma tego problemu.

To be happy add to your possessions but subtract from your desires

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...wymień choć jedną spokojniejszą od GSX-F sześćsetkę oferowaną od 2008 roku?

 

Tak apropo to kto powiedzial, ze musi byc 600 ? Klasa 600 nie jestklasa dla poczatkujacych, jest co najwyzej klasa dla tych ktorzy maja juz uprawnienia, kiedys tam jezdzili i zaczynaja od nowa, taka mala roznica.

 

Kazda jedna zdlawiona 600 - tka :icon_mrgreen:

 

 

Fikcja!

 

ER6 "wciąga SV 650 nosem" (patrz różne testy).

 

Wiesz, mam prenumerate czasopisma Motorrad ale jakos takiego testu nie mialem przyjemnosci przeczytac, watpie w to aby ER 6 wciagnela SV 650 " nosem ". W kazdym jednym tescie ER6 zajmuje zaszczytne ostatnie miejsce. W moim osobistym przypadku chcialem przekonac corke wlasnei do Kawy, niestety nie byla taka glupia jak by sie moglo wydawac :icon_mrgreen: Wybrala XJ'te :icon_mrgreen:

 

ER 6 w porownaniu do XJ o sieczkarnia ! :icon_mrgreen:

 

To raczej kwestia ridera ale to juz zupelnie inna bajka.

 

XJ6 gotowa do jazdy to 205 kg vs. 241 kg w suzuki na "sucho" wg www.suzuki-moto.pl

Te motocykle są co najwyżej porównywalne, choć XJ-tą nie jechałem.

 

Moge spytac o ktorej XJ mowisz ? Model z przed lat czy o nowej ?

 

Model z lat ca. 2002 wazy ( z pynami gotowy do jazdy ) 214 kg, wersja Diversion 217 kg co 206 kg w przypadku ER6N

 

Myślę, że nie ma sensu teoretyzować, a kolega zainteresowany zakupem winien umówić się po zrobieniu prawka na jazdy testowe i porównać co go kręci - test np. Gladiusa vs. GSX-F

 

Powiedzial bym inaczej, najpierw niech zrobi PJ, realnie oceni swoje umiejetnosci a potem

niech sie jeszcze raz rozezna, bo na razie to tak jak powiedziales teoretyzowanie.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropo to kto powiedzial, ze musi byc 600 ? Klasa 600 nie jestklasa dla poczatkujacych, jest co najwyzej klasa dla tych ktorzy maja juz uprawnienia, kiedys tam jezdzili i zaczynaja od nowa, taka mala roznica.

 

Kazda jedna zdlawiona 600 - tka :icon_mrgreen:

 

Prooooszę, znowu te jałowe dyskusje niezmienne od lat. Chce, niech bierze z pełną świadmomością potencjalnych konsekwencji.

 

 

 

Wiesz, mam prenumerate czasopisma Motorrad ale jakos takiego testu nie mialem przyjemnosci przeczytac, watpie w to aby ER 6 wciagnela SV 650 " nosem ". W kazdym jednym tescie ER6 zajmuje zaszczytne ostatnie miejsce. W moim osobistym przypadku chcialem przekonac corke wlasnei do Kawy, niestety nie byla taka glupia jak by sie moglo wydawac :icon_mrgreen: Wybrala XJ'te :icon_mrgreen:

 

ER 6 w porownaniu do XJ o sieczkarnia ! :icon_mrgreen:

 

To raczej kwestia ridera ale to juz zupelnie inna bajka.

 

Choćby tu: http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki_ER_6n_Suzuki_SV_650 (przedruk z Motorrad - spójrz na elastyczność)

 

 

Moge spytac o ktorej XJ mowisz ? Model z przed lat czy o nowej ?

 

Model z lat ca. 2002 wazy ( z pynami gotowy do jazdy ) 214 kg, wersja Diversion 217 kg co 206 kg w przypadku ER6N

 

Oficjalan strona Yamahy: http://www.yamaha-motor.pl/pl/products/motorcycles/xj-series/xj6-abs.aspx?view=techspecs

 

Powiedzial bym inaczej, najpierw niech zrobi PJ, realnie oceni swoje umiejetnosci a potem

niech sie jeszcze raz rozezna, bo na razie to tak jak powiedziales teoretyzowanie.

 

Amen

Edytowane przez Iwo

To be happy add to your possessions but subtract from your desires

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. hamownia wykazała, że ER osiąga w porównaniu z SV moc i moment obroto wy mniejsze o 8 KM i 5 Nm. Jego parametry nigdy nie dorównują SV. Czy ma to jakieś znaczenie? Absolutnie żadnego! ER nadrabia te braki krótszym przełożeniem ogólnym. Co więcej, jest bardziej elastyczny.

 

 

3. Dzięki lepszej aerodynamice, ER z mocą zmierzoną 69 KM jedzie tak jak 77-konny SV i rozwija ponad 200 km/h. Prędkościomierz Kawy wskazuje wtedy powyżej 230 km/h. Warto pamiętać o tym błędzie wskazań

 

1. Subjektywne odczucia co do nadrabiania i krotszego przelozenia. Czy bardziej elastyczny, hmmmm, nie wydaje mi sie aby byl bardziej elastyczny, ta elastycznosc okupion ajest predkoscia koncowa.

 

2. Gdzei ta lepsza aerodynamika ? Zwlaszcza w przypadku naked'ow ?

 

Predkosciomierz Kawy wskazuje, hmmmm, wskazywac moze co chce, faktem jest, ze przy 200 km/h jest koniec gdy SV idzie o 15 km / h wiecej . Tak wiec kazdy sam oceni czy to duzo i czy warto.

 

Lepsze wywazenie o ktorym jest pisane w artykule mozna sobie swobodnie miedzy bajki wlozyc, przod Kawy wykazuje niedociazenie tak wiec nie dokonca z tym wywazeniem o ktorm piszeb autor.

 

Jedyny plus Kawy przy porownaniu z SV jest swryjny ABS ktory w przypadku SV 650 mozna znalezc jedynie w ostatnim modelu roku.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prooooszę, znowu te jałowe dyskusje niezmienne od lat. Chce, niech bierze z pełną świadmomością potencjalnych konsekwencji.

Kłopot w tym, że przy zakupie pierwszego moto bywa duży problem z tą pełną świadomością potencjalnych konsekwencji.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS był od 2007 roku. Skończyli produkować w 2009.

 

Dziwne, jezeli klikniesz w link i spojrzysz w prawe okienko " Produktionszeitraum " jest podane, ze proukowali do 2008. To, ze w 2009 mozna bylo ja jeszcze kupic, to juz upelnie inna bajka

 

http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV_650

 

2008 - 2007 = rok

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, jezeli klikniesz w link i spojrzysz w prawe okienko " Produktionszeitraum " jest podane, ze proukowali do 2008. To, ze w 2009 mozna bylo ja jeszcze kupic, to juz upelnie inna bajka

 

http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV_650

 

2008 - 2007 = rok

 

:crossy:

KS skoro już się tak lubujesz w mowie Goethego: SVRider.de

Nawet Überraschung był w 2010 więc się pomyliłem.

 

Stąd widać, że była próba reaktywacji SVki w 2010 w UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne trzy strony pier..... o niczym, bo 17-latek zapragnął posiadać motocykle o których bladego pojęcia nie ma.

O kierowaniu i uprawnieniach nie wspomnę.

 

a ty pewnie przeczytałeś te 3 strony pier... z zapartym tchem spuszczając się na każydym poscie pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne trzy strony pier..... o niczym, bo 17-latek zapragnął posiadać motocykle o których bladego pojęcia nie ma.

O kierowaniu i uprawnieniach nie wspomnę.

 

a ty pewnie przeczytałeś te 3 strony pier... z zapartym tchem spuszczając się na każydym poscie pozdro !

 

Tak miedzy nami to Jedynie Yuby napisal krotko i na temat, zgadzam sie z nim calkowicie. I zeby nie bylo, nie spuszczalem sie ani przy kazdej stronie ani przy kazdym poscie. Tobie kolego, zycze milego dalszego forumowania po Twoim pierwszym poscie, i podchodzenia zachowujac chc troche rezerwy.

 

pozdrawiam

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne trzy strony pier..... o niczym, bo 17-latek zapragnął posiadać motocykle o których bladego pojęcia nie ma.

O kierowaniu i uprawnieniach nie wspomnę.

 

a ty pewnie przeczytałeś te 3 strony pier... z zapartym tchem spuszczając się na każydym poscie pozdro !

Proponuje najpierw nauczyć się jak się cytuje posty. A dopiero później pisać.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...