Skocz do zawartości

Chart 210


Dżawa50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

za 300 zł .. inie jest źle większość częsci oryginalne..Wady..

-chłop jeździł na jakims syfie, i jest cały zaje**ny tym czymś...

-zatarł go, ale nie jest źle bo tylko pierścionki ch** szczelil...(chyba)

-przednia lampa (wkłąd od simsona) rozbite kierunki z przodu (jeden jest cały), i połamany błotnik przód..(lekko z przodu) i tam coś jeszcze, nie kojarze, ale chyba nie widze kabelków od tylnego światla...(nie sprawdzałem dokładnie, i jeszcze roztargane siedzenie... to tyle wad reszta ok..a zapomnaił bym ułamana osłon prędkościomierza i brak iskrownika (iskrownika zapomnaiłem wziąć, ale i tak był zepsuty )..

a plusy.. Silnik jeszcze ma plomby czyli nie był rozpaławiany, bag i schowek są w bdb stanie... i ogulnie mi się opłacało....

 

a i tu jest zagmatwana sytuachja z papierami bo gościowi skradli..(poważnie dał mi zaświadczenie z komendyo kradzieży, ukradli mu samochód a w nim miał, dowód i wszystko) i dzwoniłem do Wydziału komunikacii.. i musi mi dać zaświadczenie o tym ze ten motorek tam był zarejestrowany, dzwoniłem do niego i muwi że nie ma sprawy... więc jest git..

PS>>>>>Roboty mało, a jaka radość będzie jak się go zrobii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-chłop jeździł na jakims syfie' date=' i jest cały zaje**ny tym czymś... [/quote']

 

Jezeli masz na mysli niewalasciwy olej to dobrze byloby jezeli wyczyscisz dokladnie gaznik, komore spalania , kanaly w cylindrze oraz kolektor i tlumik. Swieca najprawdopodobniej rowniez nadaje sie do wymiany...

 

-zatarł go' date=' ale nie jest źle bo tylko pierścionki ch** szczelil...(chyba)[/quote']

 

Chyba... Trzeba zdjac cylinder i zobaczyc w jakim stanie jest gladz i tlok ale obawiam sie, ze przy zatarciu bedziesz musial oddac cylinder do szlifowania. W razie czego tlok kosztuje +/- 11zl,- natomiast pierscienie 2zl/szt.

 

 

brak iskrownika (iskrownika zapomnaiłem wziąć' date=' ale i tak był zepsuty )...[/quote']

 

Swego czasu za nowy iskrownik w sklepie zaplacilem 230zl :| Sprawdz najpierw co dokladnie sie uszkodzilo czy ktoras z cewek (nowych cewek nie kupisz, mozesz oddac do elektryka, ktory podjalby sie przewiniecia uzwojenia), moze kondensator lub poprostu ktorys z kabelkow nalezy wymienic.

 

Powodzenia, pozdrawiam :D :mrgreen:

Bush

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy' date='...no ten tego wydaj mi się że w charcie wogule nie ma kondensatora tylko modół ...... :D a iskrownika ogule ni ma bo nie wziołem...a już ściągłem cylinder i głowice i mówię że że pierścionki death, a reszta jeszcze obadam[/quote']

 

Racja, moj blad :oops: W silnikach z modulem zaplonowym nie ma kondensatora. Kondensator stosowany jest w przypadku przerywaczy i ma za zadanie likwidowanie iskrzenia na stykach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...