Plum Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 czesc wszystkim mozecie mi powiedzieć co daje tłok z jednym pierscieniem ? chodzi mi o plusy i minusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 czesc wszystkim mozecie mi powiedzieć co daje tłok z jednym pierscieniem ? chodzi mi o plusy i minusy chyba sobie żartujesz z plusami xD :icon_razz: . Raczej to ma same minusy, nie spotkałem się z plusami.Minusem jest małe sprężanie z czym wiąże się mała moc i siła. Jest dużo minusów i nie będę wszystkich wymieniał bo szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 chyba sobie żartujesz z plusami xD :icon_razz: . Raczej to ma same minusy, nie spotkałem się z plusami.Minusem jest małe sprężanie z czym wiąże się mała moc i siła. Jest dużo minusów i nie będę wszystkich wymieniał bo szkoda. Ciekawe ciekawe, to czemu wszystkie crossówki latają na jednym ? Jeden pierscien daje mniejsze opory i pozwala szybciej się wkręcać na obroty silnikowi. Głównym minusem jest zmniejszenie żywotności tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 sorki, ze się podepnę, ale pytanie tez w związku z tymi oporami - kumpel w exc 250 załozył tłok wertexa no i jak kiedys moto juz paliło bardzo duzo, to teraz po prostu pali jak smok, fakt ze gosc wazy dobrze ponad 100kg i odkręca jak nalezy, zmniejszy sie to spalanie po dotarciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Myślę ze to nie ma znaczenia w tym przypadki jjank, bardziej bym obstawiał na ustawienia gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 hmm gaznika nikt nie ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 hmmmm ja kupiłem tłok wossnera i ma własnie jeden pierscien ale tez mi sie wydaje ze krótka żywotność tłoka ale za to motor jest mocniejszy i gdzieś jeszcze wyczytałem ze ma lepsze smarowanie ;D :icon_biggrin: ale okaże sie w praktyce ;D czekam az gosc mi szlif zrobi i jazda :icon_razz: ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.