Lukasz89 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Dałem już ten temat w 'mechanika 2t' ale tam raczej nikt sie nie zainteresuje wiec przekopiuje to co tam napisałem: Witam,kupiłem sobie na złomie Charta za 60 zł :D Wał sie kreci, biegi wchodza, wszystko zgrubsza sie wydaje ok, nie ma iskry. Instalacja elektryczna jest poklejona z roznych nie koniecznie pasujacych so siebie kabelkow, wszedzie tasma izolacyjna i kable skrecane palcami, ogolny obraz nędzy i rozpaczy. Cewka pod zbiornikiem, przy magnecie tylko jedna cewka + platynki. Nie mam doświadczenia w ogole z takim układem zapłonowym, całe życie grzebałem tylko w starych rometach i wsk 125 gdzie wszystko jest proste jak budowa cepa :) Moje pytanie jest takie: Czy da sie do Charta założyć cały zapłon od polskiego, rometowskiego, dwubiegowego, kwadratowego silnika??? Jesli nie to w jaki inny sposob 'zbudowac' jakas prosta instalacje taka aby tylko dalo sie silniczek odpalic? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Wiem że można zapakować do Charta zapłon z Rometa (Ogar itp). Mój współpracownik kiedyś miał właśnie taką kombinacje zrobioną. Ale niestety co i jak dokładnie zrobić to nie umiem pomóc,a chart poszedł do ludzi. Spróbuje się z gościem skontaktować i coś więcej dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Dzięki bede wdzieczny :) Jak sie ogarne troche czasowo to sprobuje zalozyc zaplon rometowski i zobaczymy co z tego wyniknie... :] Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Gdybys jednak chcial pobawic sie z elektronika z charta to przeczytaj ten watek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic793090.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Najłatwiej, ale tez najdrożej będzie założyć oryg. zapłon. Ta elektronika w Chartach to właśnie jedna z wad tych pojazdów. :icon_evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesQ Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Można też założyć zapłon od stelli, chłopak z forum na motorynce z zapłonem takim po 300km latał za jednym zasiadem! :PJak będziesz zainteresowany, podrzucę link.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Oooo... A Stella miała jakiś inny zapłon niż zwykły Romet? Pytam bo Stella to dość egzotyczny wynalazek. Widziałem tylko raz w życiu, na wystawie sklepowej w lokalnym Motozbycie, dawno temu. Pamiętam że się jarałem tym wynalazkiem, że to taka nowoczesna Motoryna była. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 GrzesQ jasne ze jestem zainteresowany :] Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.