**zara** Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) mam nadzieje że ktoś światły mnie oświeci :) długość moich dłoni powoduje że jak zmieniam biegi to klamka od sprzęgła wyrywa mi kciuk ze stawu ( mam go dalej , spokojnie) z tego co wiem to nie da się przybliżyć klamki do kierownicy , jesli jest inaczej podpowiedzcie.... ale! wypatrzyłam dzisiaj w necie klamki łamane z regulacją, i jak im się tak przyglądam to na mój damski rozum regulacja w nich zmienia własnie odległość klamki od kierownicy.... ktoś takowe ma, używa? Edytowane 20 Maja 2011 przez **zara** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Tak, te "łamane" klamki są właśnie po to. Chociaż klamka i tak wraca do pozycji zbliżonej tak jak zwykła, z tym że po przestawieniu regulacji sprzęgło łapie dalej lub bliżej. Jeśli dopasujesz taką klamkę do swojego komara to powinno Ci pomóc. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
**zara** Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 czyli nie trzeba jej tak blisko przyciągać do kierownicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 nie da sie przybliżyć klamki do kierownicy bez zmian... CB 500 nie ma regulacji klamek. ale wystarczy, że założysz mechanizm sprzegła z gpz500 http://moto.allegro.pl/klamka-sprzegla-z-uchwytem-kawasaki-gpz-500-1994-i1606860739.htmli po problemie :) kupno samej klamki z regulacją jest jeszcze lepszą opcją. Pod warunkiem, że pasuje do cb500.pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
**zara** Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 dzieki za pomoc panowie :)teraz pozostaje mi tylko przekonać mojego małżonka że wydanie 200-300 zł na moje moto jest konieczne i potrzebne :) heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Tak, te "łamane" klamki są właśnie po to.Tak dla ścisłości. Łamane, akcesoryjne klamki wymyślono głównie po to by w razie przewrotki dłoń nie zakleszczyła się przyciśnięta klamką do manetki, a po drugie po to by taka klamka nie pękła tylko się "złamała" w odpowiednim miejscu :) Jak ktoś ma "szczęście" do pękających po niegroźnych wywrotkach klamek to będzie takim rozwiązaniem zachwycony :)I jeszcze ilustracja, która chyba oddaje to najlepiej:http://titax.pl/klamki.JPG Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cnrd Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Czy klamki z GPZ pomogły? Szukam rozwiązania dla mojej narzeczonej. Potrzebuję jeszcze pomocy w przybliżeniu klamki HAMULCA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.