PikusieQ Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 WitamMam skuter zipp triad 1 4T i jego osiągi są imponujące ale dla mnie za słabe ma przyspieszenie. Kolega mi mówił że mogę wymienić rolki na lżejsze wtedy zwiększę jego przyspieszenie czy to prawda?? A i zdjąłem blokadę z gaźnika, zawirowywacz spalin i jeszcze jest jedna blokada przy pasku napędu tylko nie wiem dokładnie co tam mam zrobić ?? Podpowiecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Lżejsze rolki to faktycznie lepsze przyspieszenie, ale kosztem prędkości maksymalnej. Blokada, o której piszesz, to tulejka na wariatorze. Po odkręceniu przeciwtalerza będziesz miał na wale taką tulejkę po której porusza się wariator i na niej jeszcze jedną, która ogranicza maksymalne wychylenie talerza wariatora. Musisz się jej pozbyć. Aaa, i pamiętaj że skuter bez blokad jest traktowany jako motocykl :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) w najnowszym numerze motormanii masz artykuł o skuterach i ich tuningu. Aaa, i pamiętaj że skuter bez blokad jest traktowany jako motocykl nie, jest traktowany jako pojazd nie dopuszczony do ruchu. Zostaje motorowerem ale nie spełnia warunków = zabranie dowodu. Żeby był motocyklem trzeba go przerejestrować i dostać "duże" blachy. Ja jazdę takim motorowerem nawet z prawem jazdy kat A nic nie da. Pzdr Edytowane 3 Maja 2011 przez niwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.