Skocz do zawartości

Suzuki Rm 250 83r Probelem z silnikiem


wary2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Mam taki problem. Posiadam Suzuki RM 250 z 83r bez zaworo wydechowego(zaworu mocy)

Motocykl przeszedł u mnie kompletną regeneracje, niestety coś jest nie tak po pierwsze nie ma wolnych obrotów cały czas trzyma wysokie przepustnica na samym dole a on dalej ma wysokie obroty,żeby tego było mało motocykle dostaje kopa dopiero z dość wysokich obrotów... Trzeba go dość solidnie przeciągnąć wtedy czuć moc... Z niskich obrotów jak dodaje gazu to jak by przerywał ale tak delikatnie.

 

Dodam jeszcze że nie mam filtra powietrza.. Nie mam go gdzie zmieścić. Przy gardzieli jest bania amortyzatora moja przeróbka i filtr sie nie mieści..

 

W chwili obecnie motocykl jest na dotarciu więc mam zastosowane bardziej bogatą mieszankę (olej paliwo)...

Świeca irydowa.

 

Zapłon ustawiłem metodą prób i błędów i na chwile obecną jest ustawiony "dziwnie" do samego końca w prawo czyli bardzo wczesny. Jak go opóźnię próg braku mocy coraz bardziej się podnosi czyli na jeszcze wyższych obrotach osiąga moc albo przerywa za każdym razem odpala dość fajnie z pierwszego kopa...

 

Sam już nie wiem podajcie jakieś rozwiązania.

 

Np jak regulujecie zapłon ja mam ten stary typ z dwoma cewkami i magnetem w środku...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale filtr powietrza to podstawa, musi byc, moze spasuje z jakiesgo innego moto.

JAk zalozysz filtr to dopiero pozniej mozesz zaczac jakies regulacje,

Moze lewe powietrze, jest powodem wysokich obrotow, spryskaj przy gazniku jakims dezodorantem jak bedzie jakas zmiana w obrotach to tam bedzie nieszczelnosc, jeszcze wez pod uwage simeringi na wale,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, króciec do gaźnika cały uszczelniłem gumą do szyb więc jest jak nowy. Na wale wymieniałem uszczelniacze na nowy. Musze stworzyć tam jakiś filtr, to może być to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr założyłem ale bez zmian. Teraz zamówiłem na Allegro zestaw moduł stator magneto cewka. Może się poprawi.Tylko że ten chiński zamiennik nie wiem co to będzie warte za niecałe 400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...