Skocz do zawartości

FYM FY 250 Problem z 1 i 2


lukima
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od kilku tygodni posiadam motocykl FYM FY250 (chiński chopperek), i podczas ostatniej jazdy coś zaczęło zgrzytac w skrzyni (jechałem na 4-tym biegu, rozpędzałem się) i motocykl się zatrzymał. Okazalo się że nie można wrzucić 1,N, a na 2 - na której jest cały czas jest luz. 3,4 i 5 chodż bez problemu. Orientujecie sie co to może być, lub znacie koogoś z Poznania kto moze sie czymś takim zająć? Dzwoniłem po serwisach i ...łeee my nie chcemy takiego.... itd. Pomóżcie!!!:unsure:

 

Mam przyczynę.

Wyłamany ząb który zablokował 1 i 2. Teraz pytanko, jest w poznaniu ktoś, kto mi to naprawi (części sa prawie nieosiągalne).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie otrzymałem tel. z serwisu.

Wałek wymieniony - wszystko spasowane, silnik skręcony, a 1 i 2-ki nie ma.

Czy miał ktoś już taki przypadek? co to może być?

 

Koledzy znacie może jakiegoś fachowca z poznania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Właśnie otrzymałem tel. z serwisu.

Wałek wymieniony - wszystko spasowane, silnik skręcony, a 1 i 2-ki nie ma.

Czy miał ktoś już taki przypadek? co to może być?

 

Koledzy znacie może jakiegoś fachowca z poznania?

 

Nie. To coś nowego.

A co to za serwis? I czy na pewno wymienili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić wymienili (tak mnie zapewniali)-stary mam dostać, więc będę wiedział jak go odbiore. Oscyluje że to może być wodzik, ale w serwisie mówili że wodziki pasowały i wszystko jest ok. tylko nikt nie wie dlaczego nie ma 1 i 2! Ładna pogoda, moto w serwisie (motoset poznan), sezon otworzyłem w Śremie (pieszo) - ręce opadają. Czy w tych motocylkach wodziki są regulowane, lub wałki maja regulacje wysokości jak np. MZ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocieszające jest to, że serwis do sprawy podchodzi dosc poważnie, i naprawde się starają. Drugi raz rozkręcą skrzynię i sprawdzą - to mnie naprawdę ucieszyło. Mam nadzieję że sobie poradzą z tym...Napisze jak dostane jakiekolwiek wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Według mnie powinieneś zażądać wymiany całej skrzyni na nową, a nie tylko uszkodzone elementy. Bo skoro tak pogruchotało zębatki to raczej nie dlatego, że "cośtam" - krzywo zmieniałeś biegi, tylko wada może być gdzieś głębiej. Nawet jak ci wymienią tylko uszkodzone elementy to nie wiadomo na jak długo, bo sami nie znają przyczyny.

Zażądaj wymiany póki masz sprzęt na gwarancji.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Niestety sprzęt nie jest na gwarancji, i jeżeli nic z tego nie wyniknie...hmm będą "KOMBINACJE ALPEJSKIE". Trza kupić nową skrzynie, tylko skąd - nigdzie nie ma ( serwis, importer...)

 

To już sprawa serwisu.

 

Albo zerknij tu:

http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=2263

 

Niezaszkodzi też skontaktować się z ROMETEM i zapytać o cenę silnika do R250-5. W ostateczności ten gość z chińskiego forum co zaoferował ci naprawę, wstawi ci ten silnik. On naprawił już niejednego chinola i zna te sprzęty. Dla niego to pryszcz. A dla tych wszystkich... "serwisantów" to wyzwanie życia.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...