Skocz do zawartości

Kawasaki ZXR 750J problem z pracą silnika.


WojtasZXR750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry Koledzy.

Na samym wstępie chciałem się z wami przywitać ponieważ jestem nowy na waszym forum.

Mam na imię Wojciech i w tym roku będę miał 22 lata :biggrin:

Sprzedałem swoją Honde CBR 600F1 1988r. Kupiłem kilka dni temu Kawasaki ZXR 750J 1991r. Moto z austrii jeszcze nie zarejestrowane bo nie mam jak na przegląd jechać w takim stanie...

Ok przechodzę do rzeczy. Motocykl kupiłem na chodzi ładnie pali ale chodzi tylko na 2 cylindry(środkowe). Właściciel były twierdził, że to przez gaźniki. Tak czy siak chciałem go przygotować dla siebie na sezon. No więc wymieniłem świece na NGK,wraz z nowymi przewodami i fajkami, filtr powietrza, olej wraz z filtrem oleju, przednią oponę. Myślałem, że wymiana świec pomoże lecz moto dalej chodzi na dwa cylindry, obroty dziwnie chodzą spada wolno z obrotów i nie ma wolnych obrotów. Dodam tylko, że przy gwałtownym dodaniu gazu tak od 8tyś obrotów moto chodzi na wszystkie cylindry poniżej tych obrotów tylko na 2 cyl.

Teraz drodzy koledzy, motocykla sam nie zrobię nie mam sprzętu ani wiedzy. Do warsztatów które to robią mam dosyć daleko ale wezmę przyczepkę i załaduje moto bo sezon leci a ja nie jeżdżę. Tylko na co powinienem być gotowy? Zawory i gaźniki? Czy może macie inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wolno schodzi z obrotów to znak że masz zbyt ubogą mieszankę. Wydaje mi sie ze tak jak mówiłeś musisz sprawdzić luzy zaworowe plus porządne czyszczenie i regulacja gaźników. Na wszelki wypadek jeszcze bym sprawdził sprężanie w tych dwóch cylindrach. A swoją drogą możesz to wszystko zrobić sam stosunkowo małym kosztem. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wolno schodzi z obrotów to znak że masz zbyt ubogą mieszankę. Wydaje mi sie ze tak jak mówiłeś musisz sprawdzić luzy zaworowe plus porządne czyszczenie i regulacja gaźników. Na wszelki wypadek jeszcze bym sprawdził sprężanie w tych dwóch cylindrach. A swoją drogą możesz to wszystko zrobić sam stosunkowo małym kosztem. : )

 

Sprężanie ma dobre jeśli o to chodzi na każdym cyl nie pamiętam dokładnie po ile na którym ale wszedzie było ponad 10 atmosfer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mechanikiem nie jestem :icon_razz: te dwie środkowe na które pracuje motocykl są mokre ale na te cylindry tylko chodzi tamte są suche jakby w ogóle paliwo do nich nie dochodziło. Więc mam się szykować na czyszczenie i synchro gaźników? A ile kosztuje regulacja luzów zaworowych tak mniej więcej? Bo gaźniki z czyszczeniem 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...