WojtasZXR750 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Dzień Dobry Koledzy. Na samym wstępie chciałem się z wami przywitać ponieważ jestem nowy na waszym forum.Mam na imię Wojciech i w tym roku będę miał 22 lata :biggrin: Sprzedałem swoją Honde CBR 600F1 1988r. Kupiłem kilka dni temu Kawasaki ZXR 750J 1991r. Moto z austrii jeszcze nie zarejestrowane bo nie mam jak na przegląd jechać w takim stanie...Ok przechodzę do rzeczy. Motocykl kupiłem na chodzi ładnie pali ale chodzi tylko na 2 cylindry(środkowe). Właściciel były twierdził, że to przez gaźniki. Tak czy siak chciałem go przygotować dla siebie na sezon. No więc wymieniłem świece na NGK,wraz z nowymi przewodami i fajkami, filtr powietrza, olej wraz z filtrem oleju, przednią oponę. Myślałem, że wymiana świec pomoże lecz moto dalej chodzi na dwa cylindry, obroty dziwnie chodzą spada wolno z obrotów i nie ma wolnych obrotów. Dodam tylko, że przy gwałtownym dodaniu gazu tak od 8tyś obrotów moto chodzi na wszystkie cylindry poniżej tych obrotów tylko na 2 cyl.Teraz drodzy koledzy, motocykla sam nie zrobię nie mam sprzętu ani wiedzy. Do warsztatów które to robią mam dosyć daleko ale wezmę przyczepkę i załaduje moto bo sezon leci a ja nie jeżdżę. Tylko na co powinienem być gotowy? Zawory i gaźniki? Czy może macie inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domi93 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jeżeli wolno schodzi z obrotów to znak że masz zbyt ubogą mieszankę. Wydaje mi sie ze tak jak mówiłeś musisz sprawdzić luzy zaworowe plus porządne czyszczenie i regulacja gaźników. Na wszelki wypadek jeszcze bym sprawdził sprężanie w tych dwóch cylindrach. A swoją drogą możesz to wszystko zrobić sam stosunkowo małym kosztem. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasZXR750 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jeżeli wolno schodzi z obrotów to znak że masz zbyt ubogą mieszankę. Wydaje mi sie ze tak jak mówiłeś musisz sprawdzić luzy zaworowe plus porządne czyszczenie i regulacja gaźników. Na wszelki wypadek jeszcze bym sprawdził sprężanie w tych dwóch cylindrach. A swoją drogą możesz to wszystko zrobić sam stosunkowo małym kosztem. : ) Sprężanie ma dobre jeśli o to chodzi na każdym cyl nie pamiętam dokładnie po ile na którym ale wszedzie było ponad 10 atmosfer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 A nie zalewa przypadkiem tych środkowych cylindrów ? Jesli tak to ja bym stawiał na zbyt wysokie poziomy paliwa Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasZXR750 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Wiesz mechanikiem nie jestem :icon_razz: te dwie środkowe na które pracuje motocykl są mokre ale na te cylindry tylko chodzi tamte są suche jakby w ogóle paliwo do nich nie dochodziło. Więc mam się szykować na czyszczenie i synchro gaźników? A ile kosztuje regulacja luzów zaworowych tak mniej więcej? Bo gaźniki z czyszczeniem 200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Tak naprawde w tym sprzecie moze byc wszystko. W pierwszej kolejnosci zawory - w tym sprzecie bardzo szybko sie kasuja luzy. A problem ze nie pracuje na wszystkie garnki moze lezec po stronie gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.