jarwq Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 witam mam suzuki gsxr 750 z 1998 z wtryskiem srad, po rozgrzaniu przerywa mi na wolnych obrotach (do ok 1800obr) to chyba świece do wymiany? mam inny problem czy ktoś sam regulował luzy zaworowe w tym modelu lub podobnym, mam książkę serwisowa z opisanym tym ale wiadomo ze w książce nie piszą o typowych problemach typu jak dojść do tego miejsca lub jakich narzędzi użyć dostępnych poza serwisem aso. może jeszcze synchronizacja wtrysku/linki przyspieszenia (throttle valve synchronization) bo czytałem ze robi się, powód dlaczego chce to zrobić to ze brak funduszy na danie do serwisu, a drugi to ze go kopiłem dopiero i spalanie po pierwszym tankowaniu wyszło 12 litrów / 100km czy ktoś się spotkał z przypadkiem ze mam motor z angli z licznikiem w milach(i małymi cyferkami km), w milach jest licznik do 190mil ale pokazuje mi w km tzn mam na liczniku 60mil/h a radar pokazał mi 60km/h (temperaturę pokazuje w C) (w załączniku spis czynności serwisowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zaworow sam nie zrobisz. W serwisie placisz za wiedze, narzedzia i prace. Ostatnio dostaje szewskiej pasji kiedy trafia mi sie sprzet, w ktorym ktos chcial sam cos zrobic. Ludzie nie potrafia dobrze wykonac nawet prostej czynnosci typu wymiana oleju, a co dopiero bardziej skomplikowane. Ostatnio mialem nieprzyjemnosc skladac dekiel zaworowy gdzie gwint byl zjechany. Dekiel przykreca sie przeciez w okolicach 12Nm...Dlatego mysle ze bedzie lepiej jak go oddasz na regulacje do serwisu. Niekoniecznie ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.