Skocz do zawartości

Niechce odpalić


marcin233
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie. PO glebie( popełniłem błąd i dąłem sie przewieść komuś swoim motorem :( )moto niechce odpalić.

Kręci rozrusznikiem ale nie odpala.

Nie załancza się na pewno pompa paliwa. Doszedłem że może to czujnik przechyłu. Po sprawdzeniu okazał się uszkodzony więc z rezystorów zrobiłem wartość 19,3 kOhm i zmostkowałem. Ale to w rzaden sposób nie pomogło napięcie na czujniku też jest oki.

Sprawdzę jeszcze pompę paliwa.

Zastanawia mnie natomiast fakt iż po zwarciu dwóch pinów w kostce serwisowej komp nic nie wyświetla nie przełancza się w tryb serwisowy i nic nie wyświetla wcześniej działało poprawnie jak sprawdzałem tzn przed glebą.

Może komputer jest uszkodzony?? Doznał dość mocnego szoku ponieważ tylnie koło uderzyło w drzewo i moto gwałtownie wytraciło prędkość.

Edytowane przez marcin233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego akurat wartość 19.3 ohma?

Musisz wziąć miernik w łapkę i sprawdzać gdzie ginie napięcie na pompę. Sterownik silnika raczej nie powinien ulec awarii z powodu udaru pośredniego bo nic takiego w nim nie ma aby się urwało.

Wszystkie kostki do sprawdzenia czy się nie wyrwały, wypięły, bezpieczniki, przekaźniki.

Jak narazie sądzę, że brak któregoś napięcia. Czy kierownica mogła naciągnąć przewody idące z włącznika zapłonu i rozerwać je w środku?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat taką wartość uzyskałem łącząc oporniki a dlatego taką bo w serwisówce pisze ze taka wartość powinna być na TOS (TipOver sensor) czyli na czujniku przechyłu a u mnie jest po pomiarach okoo 5 czyli zakłądam że czujnik jest zepsuty i chciałem jakos go ominąć.

Bezpieczniki ok nic napewno się nie rozerwało ani nie rozłączyło bo przód w moto jest cały(oczywiscie wszystko sprawdziłem) zegary startuja normalnei działają wszystkie swiatła tzn kierunki stop długie krótkie, klakson.

Może w zły sposób próbowałem ominąć ten czujnik TOS. Ponieważ czytałem że w taki właśnie sposób się objawia jego uszkodzenie tzn wyłancza zapłon ,wtryski i pompe paliwa. biore miernik i idę jeszcze szukać. Póki co dzięki za rady :) .

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że możesz spróbować na krótko połączyć te przewody od czujnika.

nie zadziała.

Wygląda na to że ECU nie ma zasilania, sprawdź przkaźniki: są dwa, za zbiornikiem przy aku albo gdziez z boku w zadupku, aha no i BEZPIECZNIKI:)

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że możesz spróbować na krótko połączyć te przewody od czujnika.

nie zadziała.

Wygląda na to że ECU nie ma zasilania, sprawdź przkaźniki: są dwa, za zbiornikiem przy aku albo gdziez z boku w zadupku, aha no i BEZPIECZNIKI:)

 

Przekaznik pompy jest pod siedziskiem kierowcy, po prawej stronie, patrzac w kierunku jazdy. Pomierz dokladnie TOS tak jak jest w serwisowce, bo moze sie okazac, ze masz luzne kable przy ECU.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...