bartek3005 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 witam, mam pytanie - czy do ramy ns1 pasuje wlozyc silnik od innego moto? pytam, poniewaz moj silnik nie nadaje sie do niczego juz. a moze ktos z was ma na sprzedanie silnik do ns1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Dlaczego nie chcesz remontować swojego? A silnik to ciężko u nas trafić, na jebaju trzeba szukać. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Bez przeróbek wejdzie jeszcze tylko MBX, MTX, tylko masz odwrotnie biegi. A z przeróbkami od NSR 125, ale nie wiem czy gra warta świeczki ... Remontuj stary silnik, jeżeli w ogolę go masz .. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek3005 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 mam ale koszt bedzie wysoki, wal, korba cylek, tlok. a od nsr trzeba duzo przerubek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Nie wiem dokładnie, ale będziesz musiał kombinować z mocowaniami + do tego zapomnij o bocznych owiewkach, tłumik będzie przeszkadzać (dyfuzor). + Do tego wszystkiego dolicz moduł, akumulator i takie inne duperele ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Remont cie wyniesie tyle co zakup silnika a nie wiadomo w jakim stanie go znajdziesz o ile w ogóle znajdziesz. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 mam ale koszt bedzie wysoki, wal, korba cylek, tlok. a od nsr trzeba duzo przerubek??? A moze byc jeszcze wyzszy jak kupisz silnik zlom, to jest 2t tu sie latwo robi remont, i wtedy wiesz co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wysoki koszt wału i korby zgodzę się, taki ich urok ale szlifowanie i honowanie cylindra to jakieś 60zł i 100zł tłok. Inna opcja to Wossner czy Vertex za 350zł jak patrzyłem albo ASO w też wysokich pieniądzach ale warto zadzwonić, może jakimś cudem będzie taniej. Nie licz na to, że jak w tym kraju kupisz drugi silnik to będzie tam porządny tłok. Tutaj niska cena zawsze oznacza problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.