SuzukiTS Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 jak w temacie. Teraz więcej szaleję w terenie więc jakie dać ciśnienie? A jakie jak już będę wybierał się gdzieś w trasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) jak w temacie. Teraz więcej szaleję w terenie więc jakie dać ciśnienie? A jakie jak już będę wybierał się gdzieś w trasę?Ja pompuje z tyłu 0,8 bar'a a z przodu 1 bar. W teren. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIONTEK Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 napompuj w trasę z przodu 1.3 a z tyłu z 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 napompuj w trasę z przodu 1.3 a z tyłu z 2 A czemu tak ? jakieś argumenty na poparcie tych danych ? Zdajesz sobie sprawe że takie ciśnienie z tyłu będzie będzie powodowało ścieranie się kostki w kwadrat i to w dużym tempie , boki praktycznie wcale a środek bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 napompuj w trasę z przodu 1.3 a z tyłu z 2Sugeruję nie słuchać tego 14-letniego speca...0,8- 1,2 to optymalne ciśnienie, w zależnośni, na jakich oponach jeździcie. Mówimy rzecz jasna o jeździe po szutrze, w terenie, a nie o asfalcie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuzukiTS Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czyli w teren 0,8 przód 1.0 tył mniejwięcej.. a trasa 1.0 przód 1.2 tył może być mniej-więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czyli w teren 0,8 przód 1.0 tył mniejwięcej.. a trasa 1.0 przód 1.2 tył może być mniej-więcej? Nie nie, tył 0,8bar a przód 1bar (teren) Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIONTEK Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Tak mało. A co będzie przy jakimś skoku (ledziutki ok.2cm od ziemi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Tak mało. A co będzie przy jakimś skoku (ledziutki ok.2cm od ziemi)Nie udzielaj sie wiecej w tym temacie. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Tak mało. A co będzie przy jakimś skoku (ledziutki ok.2cm od ziemi) Ja latam na cisnieniu 0.6-7 bar i jakoś nie mam problemu z niczym, a i jakieś loty się zdażą. Pamiętaj że tu nie chodzi o jakąś jawke czy innego simsona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.