karrom1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Motocyk jest w orginale i tak zostanie, jedynie silnik wymaga remontu. Ogólnie motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Silnik Jednocylindrowy, stojący, cylinder odchylony do przodu o 15 stopni. Typ 059/W2B. Rodzaj: gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Pojemność skokowa 173,4 ccm. Średnica cylindra 61mm. Skok tłoka 59,1 mm. Stopień sprężania 9. Ciśnienie sprężania 735 kPa ( 7,5 kG/cm2 ). Moc maksymalna 14 KM(10,3 kW). Prędkość obrotowa dla mocy maksymalnej 6000 obr/min. Największy moment obrotowy 16,67 N× m ( 1,7 kGm ); rozrząd symetryczny, krawędziami tłoka; Smarowanie silnika mieszankowe w stosunku 30:1. Gaźnik GM26U3; gaźnik ma dyszę główną o wydatku 180 ccm/min. Poziom paliwa 2 do 0,8 mm ponad osią komory pływakowej; walcowa przepustnica mieszanki ma umieszczoną wewnątrz przepustnicę powietrza. Średnica rozpylacza 2,7mm. Iglica przepustnicy - długość stożka 25mm, średnica stożka 1,9mm, nominalnie zapinka na 3 rowku od góry. Średnica gardzieli - 26 mm. Filtr powietrza - wbudowany w tłumik szmerów ssania, siatkowy, z wkładem zwilżonym mieszaniną oleju z benzyną (w stosunku1:1). Zapłon bateryjny. Optymalne wyprzedzenie zapłonu 3,9 - 4,1mm przed GMP. Przerwa na przerywaczu przy maksymalnym rozwarciu 0,2 - 0,3 mm. Zalecana świeca zapłonowa 240-260 (wg Boscha) lub F100 (wg KLG). Odstęp elektrod świecy 0,4mm - 0,6mm. Nadwozie Błotniki głębokie walcowane, z gumowymi fartuchami ochronnymi, zbiornik paliwa mocowany elastycznie w 3 punktach ramy, z zaworem paliwa zaopatrzonym w odstojnik. Podnóżki kierowcy nastawne, z nasadami gumowymi Podnóżki pasażera odchylane, z nasadami gumowymi, mocowane do konsoli. Siodło kanapowe, dla dwóch osób, zdejmowane, zabezpieczone zamkiem. Puszka narzędziowa podwieszona w ramie, umieszczona pod siodłem. Kierownica z rury stalowej, mocowana do półki górnej, zabezpieczona zamkiem w półce dolnej przed skrętem. Podstawka centralna gięta z rury stalowej, z odciążeniem do stawiania motocykla. Osłony boczne tłoczone z blachy, mocowane za pomocą kołków ustalających i nakrętek. Tłumik wydechu częściowo rozbieralny, wykonany z elementów zwijanych, tłoczonych i rurowych, mocowany w 2 punktach. Zawieszenie Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym z poduszkami gumowymi pracującymi na odbicie i dobicie, skok zawieszeniea przedniego 150mm. Zawieszenie tylne amortyzatory ze sprężyna śrubową i tłumieniem olejowym o skoku max 90mm.Pamiętna podróż/przygoda Jescze takiej nie było, ale mam nadzieje ze będzie.Plusy i minusy pojazdu + tani w ekspluatacji + dośc mocny + śrenie zużucie paliwa 4l- brak dokumentów By karrom1996 at 2011-04-09 By karrom1996 at 2011-04-09 By karrom1996 at 2011-04-09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Elegancka :buttrock: Mam 2 takie, szkoda że nie w takim stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 zachowaj ją w taki stanie jak najdłużej! takie sprzęty to teraz lokata kapitału... pozdro! :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Piękna maszyna !!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Pamiętam ten obiekt westchnień wielu młodzików we wczesnych latach 80-siątych. I ten mocarny silnik w porównaniu do 125-ątek! :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 no naprawdę ładna:) mam taką w garażu:) jednak troszkę w gorszym stanie, tzn nie w oryginale bo ją sam jako nastolatek malowałem. ale sprzęcik u mnie zostanie i myślę, że za parę lat znajdę troche funduszu na odrestaurowanie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom13 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Oj, aż się łezka w oku kręci. Pamiętam tą niestety krótką serię "ptaków", był Kobuz,Lelek i Dudek. Sam byłem wówczas szczęśliwym posiadaczem Dudka,mojego pierwszego motocykla:)Pozdrawiam i gratuluję nabytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojas Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Mój tato taką posiadał , z opowiadań wiem że często i gęsto się psuła. Mimo wszystko klasyk i szkoda że sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Gratuluje, nie przerabiaj i trzymaj w oryginale, miec takiego to sama przyjemnosc, wiem bo mam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.