arturkolarz Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam!W poniedziałek odbieram ktm lc4 400 SC(1999 w bardzo dobrym stanie) lekko po tuningu (sportowy zapłon i dysze tak koleś mówił) jechałem tym i wydawał mi się bardzo mocny. Czy wie ktoś może jak wyglądają jego osiągi na tle suzuki drz 400 S(2008) przyjaciel ma takiego. Ile ten KTM może mieć koni? CZy to prawda że silnik w 400 jest taki sam jak w 600 tylko ze cylinder mniejszy? Proszę o bardzo szybką odpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Cylinder mniejszy skok walu krótszy, rama ta sama, także lepiej kupić 620tkę :icon_rolleyes: DRZ nie wiem jak jedzie, ale za lekka to ona nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkolarz Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Dlaczego we wszystkich motorach jakie widziałem rurka wychodząca z baku gdzieś jest wprowadzona a w tym ktm nie? Jest to jakaś wada? Poniżej zdjęciehttp://moto.allegro.pl/ktm-lc4-lc-4-400-1999-gorzow-lubuskie-stan-bdb-i1541585243.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 To nie wada. W tamtych odpowietrzenie baku jest poprowadzone wężykiem np. do główki ramy. W tym wypadku na końcu wężyka założony jest odpowietrznik. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkolarz Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Bardzo dziękuję za odpowiedz. W poniedziałek podzielę się wrażeniami z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi