Skocz do zawartości

Naked z tłumikami po obu stronach


Rekomendowane odpowiedzi

XBR500 też miała 2 wydechy, ale tylko 1 cylinder, :rolleyes:

 

Takie :icon_eek: ludzie robili jak się dowiadywali ile to to ma garów.

Wydechy mają jeszcze jedną zaletę - robią za tylne gmole przy glebie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiem że trochę odchodzę od tematu ale bardziej pasującego nie znalazłem .

Czy są jakieś współczesne motocykle (od 96 roku w gorę) wiodących producentów (by nie było problemu z częściami i jakość była wysoka ) które są podobne do hondy cm450 czy suzuki gn o pojemności większej niż 250cc a mniejszej jak ok 600cc ( by miał trochę więcej mocy jak gn250 ale też nie paliło jak smok tylko spalanie do tych 5l/100 przy normalnej jeździe )

Klasyczny łagodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś współczesne motocykle (od 96 roku w gorę) wiodących producentów (by nie było problemu z częściami i jakość była wysoka ) które są podobne do hondy cm450 czy suzuki gn (...)

 

będzie ciężko, oba wymienione są typowymi japońskimi soft-chopperami z lat 80; jeszcze japsi nie nauczyli się kopiować hamerykanckich silników w układzie v2, więc swoje podróby chopperów budowali przez zmianę baku, kierownicy i siodła ze swoich podróbek maszyn angielskich, na dwucylindrowych rzędówkach i ramach z nakedów. potem poszła już specjalizacja w poszczególnych typach, chyba nie pojawiły się więcej na światowym rynku takie kundelki

CHYBA, że zdecydujesz się szukać wśród maszyn oferowanych na rynku japońskim: pojemność do 400 jest u nich popularna z przyczyn podatkowych, a że lubią youngtimery, to może coś znajdziesz. reszta świata nie trzymana tak mocno w fiskalnym kagańcu od wielu lat preferuje jednak więcej kubików

 

inna sprawa, że spalanie 5-5,5l jest normą również w większych motocyklach, więc nie wiem co to za kryterium. często mały silnik będzie palił więcej, kiedy się z niego będzie usiłowało uzyskać "efekt" poprzez odkręcanie manetki. niedawno wspominane na forum cb750 czy inazuma powinny zaspokoić Twoje oczekiwania, przy łagodnym traktowaniu kieszeni

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź , po prostu milo wspominam gn z kursu na prawo jazdy , przyspieszać przyspieszało a przy tym fajnie pyrkało a jeszcze nie mialo długiego widelca jak choppery a wiec i prowadziło się naturalnie.

Bylem po 2 latach przerwy chce powrócić do motocykla wcześniej miałem cb450s tylko ze tłumione do 27 koni i jak dla mnie dynamikę miało ok , ostatnio przymierzałem się do cb500s ale jakoś szybko się na obroty wkręcało( może złudzenie bo pierwszy raz od dawna na motocyklu ) a ze chciałem wolno jechać to szybko trzeba było biegi zmieniać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...