deem Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) Może Triumph bonneville nowej generacji ,taki retrobike? Edytowane 20 Maja 2011 przez deem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 XBR500 też miała 2 wydechy, ale tylko 1 cylinder, :rolleyes: Takie :icon_eek: ludzie robili jak się dowiadywali ile to to ma garów. Wydechy mają jeszcze jedną zaletę - robią za tylne gmole przy glebie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba07 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jak ma być ok 600 to Yamaha MT-03 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Wiem że trochę odchodzę od tematu ale bardziej pasującego nie znalazłem .Czy są jakieś współczesne motocykle (od 96 roku w gorę) wiodących producentów (by nie było problemu z częściami i jakość była wysoka ) które są podobne do hondy cm450 czy suzuki gn o pojemności większej niż 250cc a mniejszej jak ok 600cc ( by miał trochę więcej mocy jak gn250 ale też nie paliło jak smok tylko spalanie do tych 5l/100 przy normalnej jeździe )Klasyczny łagodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Czy są jakieś współczesne motocykle (od 96 roku w gorę) wiodących producentów (by nie było problemu z częściami i jakość była wysoka ) które są podobne do hondy cm450 czy suzuki gn (...) będzie ciężko, oba wymienione są typowymi japońskimi soft-chopperami z lat 80; jeszcze japsi nie nauczyli się kopiować hamerykanckich silników w układzie v2, więc swoje podróby chopperów budowali przez zmianę baku, kierownicy i siodła ze swoich podróbek maszyn angielskich, na dwucylindrowych rzędówkach i ramach z nakedów. potem poszła już specjalizacja w poszczególnych typach, chyba nie pojawiły się więcej na światowym rynku takie kundelkiCHYBA, że zdecydujesz się szukać wśród maszyn oferowanych na rynku japońskim: pojemność do 400 jest u nich popularna z przyczyn podatkowych, a że lubią youngtimery, to może coś znajdziesz. reszta świata nie trzymana tak mocno w fiskalnym kagańcu od wielu lat preferuje jednak więcej kubików inna sprawa, że spalanie 5-5,5l jest normą również w większych motocyklach, więc nie wiem co to za kryterium. często mały silnik będzie palił więcej, kiedy się z niego będzie usiłowało uzyskać "efekt" poprzez odkręcanie manetki. niedawno wspominane na forum cb750 czy inazuma powinny zaspokoić Twoje oczekiwania, przy łagodnym traktowaniu kieszenijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Dzięki za odpowiedź , po prostu milo wspominam gn z kursu na prawo jazdy , przyspieszać przyspieszało a przy tym fajnie pyrkało a jeszcze nie mialo długiego widelca jak choppery a wiec i prowadziło się naturalnie.Bylem po 2 latach przerwy chce powrócić do motocykla wcześniej miałem cb450s tylko ze tłumione do 27 koni i jak dla mnie dynamikę miało ok , ostatnio przymierzałem się do cb500s ale jakoś szybko się na obroty wkręcało( może złudzenie bo pierwszy raz od dawna na motocyklu ) a ze chciałem wolno jechać to szybko trzeba było biegi zmieniać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.