Skocz do zawartości

ktm 380 sx 2004r


czesu88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!przygotowalem swojego sx do sezonu,wymienilem tlok z tym ze na 1pierscieniowy,tuleja cylindra jest nowa i regenerowana pompa wodna.kiedy motorek sie dotarl stracil na mocy jakies 50% a sprzedawca tloka polecilmi 1dno mierscieniowy gdyz mial on zwiekszyc moment obrotowy.motor ten mozna teraz porownac do mz 250 gzie wczesniej stawal na kolo na 4rtm biegu.szatan go opuscil ale czemu??????pomocy co robic???kupis tlok na 2 pierscionki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprzedawca wprowadził w błąd jeden pierścien stawia mniejsze opory i pozwala się kręcic nieco wyżej niż tłok z dwoma pierścieniami, co za tym idzie wieksza moc kosztem momentu. Tłok z dwoma pierścieniami ma odwrotne zadanie, to jest poprawić moment kosztem obrotów i mocy. To wszystko to tylko teoria ,w praktyce zwykły wyjadacz chleba nie jest praktycznie wyczuć różnicy.

 

Jeżeli stało się to po jakimś czasie to proponował bym Tobie zdjąć cylinder i obejrzeć tłok czy nic tam się nie rozsypało. Takie rzeczy jak zawór wydechowy, gaźnik, sprzegło masz dobrze ustawiony ? Filtr powietrza jest czysty i naoliwiony odpowiednim środkiem ? Sprawdzałeś świece ?

 

U kogo robiłeś tuleje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...